-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти управління освіти Надвірнянської міської ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок спів фінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету) ЛОТ 8 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №3 ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
1 282 875.00
UAH без ПДВ
Номер:
9a64d2948daa4277961ac7d3373c22a5
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-23-012531-a-c1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43966794
-
Контактна особа:
Ольга Іванівна Гладиш 380971553150 fingrouposvita@gmail.com
-
Адреса:
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, 78400, Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, місто Надвірна, вул.Грушевського, будинок 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Середюк Ірина Михайлівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2826120889
-
Адреса:
78422, Україна, Івано-Франківська область, Лісна Тарновиця, О. Кобилянської, буд. 2
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
18
Дата підписання:
21.01.2025 00:00
Період дії договору:
21.01.2025 00:00 - 31.05.2025 00:00
Початкова сума договору:
1 670 469.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
1 282 875.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
учні початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти»
Кількість
18328 послуга
Період постачання
21.01.2025 - 31.05.2025
учні пільгових категорій 5-11 класів
Кількість
4996 послуга
Період постачання
21.01.2025 - 31.05.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
4df5f40b252a42018497365b9b304dc4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
керуючись пунктом 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пп. 1 п. 13.1 Договору № 18 від 21.01.2025 р (надалі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке:
1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів початкових класів на 4007 послуг та учнів 5-11 класів на 3040 послуг та зменшити суму Договору на 387594,00 грн. та викласти п. 1.3., п. 3.1. Договору в такій редакції:
«п. 1.3. Кількість/обсяг послуг, які надаються за цим Договором становлять:
- 18328 послуг для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти».
- 4996 послуг для учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету»;
« п. 3.1. Ціна Договору становить 1282875,00 гривень без ПДВ ( один мільйон двісті вісімдесят дві тисячі вісімсот сімдесят п’ять гривень 00 коп.) з них:
705666,50 грн. - 70% з державного бюджету місцевим бюджетам на закупівлю послуг харчування для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти».
302428,50 грн. - 30% за рахунок співфінансування коштів з місцевого бюджету на закупівлю послуг харчування для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти».
274780,00 грн. - за рахунок коштів місцевого бюджету для учнів пільгових категорій 5-11 класів.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.05.2025 00:00
Статус:
Опубліковано