-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії
13 740.00
UAH з ПДВ
Номер:
bf6032b78d574ddd9a49698d8cf00309
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-23-012259-a-b1
Замовник:
Комунальна установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель
×
-
Код ЄДРПОУ:
38610131
-
Контактна особа:
Юрченко Таміла Миколаївна 380955090447 tamilagolubizka@gmail.com
-
Адреса:
36003, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Антонця Семена, будинок 42/8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
АТ "Полтаваобленерго"
×
-
Код ЄДРПОУ:
00131819
-
Адреса:
36022, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Старий Поділ, 5
Класифікатор ДК 021:2015:
65310000-9 Розподіл електричної енергіїАналіз за цим CPV
Номер договору:
Договір № 22305543
Дата підписання:
22.01.2025 00:00
Період дії договору:
22.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
10 240.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 706.67 UAH)
Сума договору:
13 740.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 290.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії
Кількість
1 послуга
Період постачання
22.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
36003, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Антонця Семена, будинок 42/8
На карті
Внесені зміни
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Номер:
37121f5bd8ea4dd59ff9e9ca4cb72cc3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись Особливостями здійснення публічної закупівлі товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії
правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення
або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня
2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічної закупівлі товарів,
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»
сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на 3 500 грн. 00 коп. (три тисячі п’ятсот
грн. 00 коп.).
2. Абзац перший пункту 2.1. Розділу II «Сума договору» викласти в наступній редакції:
«п. 2.1. Сума цього Договору становить: 13 740 грн. 00 коп. (тринадцять тисяч сімсот
сорок грн. 00 коп.), у тому числі: ПДВ 20% 2 290 грн. 00 коп. (дві тисячі двісті
. дев’яносто грн. 00 коп.):
- сума згідно кошторисних призначень Замовника складає - 2560 грн. 00коп. (дві тисячі
п ятсотшістдесят грн. 00 коп.), в тому числіПДВ 20% 426грн. 66 коп.;
- сума згідно відшкодування орендарів збільшиться на 3500грн. - 11180 грн. 00коп.
(одинадцять тисяч сто вісімдесят грн.00коп.), в тому числі ПДВ 20°/о 1 863 грн.33 коп.».
3. Всі інші'-умови Договору залишаються незмінними та обов’язковими для виконання
Сторонами.
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода №1
Дата внесення змін до договору:
18.09.2025 08:10
Статус:
Опубліковано