• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії

13 740.00 UAH з ПДВ
Номер: bf6032b78d574ddd9a49698d8cf00309
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-23-012259-a-b1
Замовник: Комунальна установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель
Постачальник: АТ "Полтаваобленерго"
Класифікатор ДК 021:2015: 65310000-9 Розподіл електричної енергіїАналіз за цим CPV
Номер договору: Договір № 22305543
Дата підписання: 22.01.2025 00:00
Період дії договору: 22.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 10 240.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 706.67 UAH)
Сума договору: 13 740.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 290.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії
Код ДК 021:2015: 65310000-9 Розподіл електричної енергії
Кількість 1 послуга
Період постачання 22.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 36003, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Антонця Семена, будинок 42/8 На карті

Внесені зміни

    Номер: 37121f5bd8ea4dd59ff9e9ca4cb72cc3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись Особливостями здійснення публічної закупівлі товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічної закупівлі товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на 3 500 грн. 00 коп. (три тисячі п’ятсот грн. 00 коп.). 2. Абзац перший пункту 2.1. Розділу II «Сума договору» викласти в наступній редакції: «п. 2.1. Сума цього Договору становить: 13 740 грн. 00 коп. (тринадцять тисяч сімсот сорок грн. 00 коп.), у тому числі: ПДВ 20% 2 290 грн. 00 коп. (дві тисячі двісті . дев’яносто грн. 00 коп.): - сума згідно кошторисних призначень Замовника складає - 2560 грн. 00коп. (дві тисячі п ятсотшістдесят грн. 00 коп.), в тому числіПДВ 20% 426грн. 66 коп.; - сума згідно відшкодування орендарів збільшиться на 3500грн. - 11180 грн. 00коп. (одинадцять тисяч сто вісімдесят грн.00коп.), в тому числі ПДВ 20°/о 1 863 грн.33 коп.». 3. Всі інші'-умови Договору залишаються незмінними та обов’язковими для виконання Сторонами.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
    Дата внесення змін до договору: 18.09.2025 08:10
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод угода №1 до дог.№22305543 від 22.01,25.pdf
p7s
sign.p7s