• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

282 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 2914b0f967fe4705ac56fbdf812b13ca
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-23-009250-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Постачальник: ФОП Чернова Ельвіра Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Номер договору: 14/01
Дата підписання: 23.01.2025 00:00
Період дії договору: 01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 282 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 70 500.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з адміністрування програмного забезпечення (обслуговування): Ліцензія на право використання комп’ютерної програми «Інформаційно-аналітична система «SimplexMed». (За відсутності на майданчику одиниці виміру - "ліцензія" , кількість зазначено в шт.)
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість 50 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26 На карті

Внесені зміни

    Номер: 62fffc5715ef40cd833cb13938048d3c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», відповідно до статей 104-107, 629, 631, 651-654 ЦКУ, та з урахуванням умов Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №14/01 від 23 січня 2025 року, а саме: Враховуючи зменшення фактичного обсягу надання послуг, зменшити ціну договору визначену у пункті 4.1.2. Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1.2. Загальна вартість підписки на 50 (п’ятдесят) робочих місцях, на яких Ліцензіат використовуватиме МІС на період з 01.01.2025 року по 31.03.2025 року, виходячи з кількості робочих місць, складає 70 500,00 грн. 00 коп. (сімдесят тисяч п’ятсот грн. 00 коп.).». 3. Згідно пункту 10.2. Договору Сторони дійшли згоди розірвати з 31.03.2025 року Договір укладений між Ліцензіаром та Ліцензіатом.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.03.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf