-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування дітей пільгових категорій та учнів 1-4 класів у Павшинській загальноосвітній школі І Ступеню
288 900.00
UAH без ПДВ
Номер:
f7c3bae98243425cb9f2f9bc94684a24
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-23-005803-a-c1
Замовник:
Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02143413
-
Контактна особа:
Мошинська Валерія Валеріївна +380509090094 Osvitammr@gmail.com
-
Адреса:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, площа Духновича,2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Коструб Оксана Ярославівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2644102848
-
Адреса:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Грушевського, 42
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з організації гарячого харчування дітей пільгових категорій та учнів 1-4 класів у Павшинській загальноосвітній школі І Ступеню: 288 900.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
28/п
Дата підписання:
23.01.2025 00:00
Період дії договору:
23.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
288 900.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей пільгових категорій та учнів 1-4 класів у Павшинській загальноосвітній школі І Ступеню
Кількість
1
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район, с. Павшино,, вул. Лесі Українки, 89
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f619bd69fca34b80b91a3478f5fd9996
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик інформації щодо укладання договору по закупівлі за предметом Послуги з організації гарячого харчування дітей пільгових категорій та учнів 1-4 класів у Павшинській загальноосвітній школі І Ступеню у закупівлі UA-2025-01-23-005803-a сталася технічна (механічна) помилка, а саме: в полі Дата договору/документа: помилково вказано «23.01.2025» замість потрібного «20.01.2025», відповідно в полі Строк виконання договору: помилково вказано від 23 січня 2025 до 31 грудня 2025 замість потрібного «від 20 січня 2025 до 31 грудня 2025 ».
Номер додаткової угоди:
протокол виправлення технічної помилки
Дата внесення змін до договору:
27.01.2025 00:00
Статус:
Опубліковано