-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
послуги з централізованого водопостачання
186.00
UAH з ПДВ
Номер:
9558070fc49949358f75194a22e415d3
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-23-004522-a-c1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
37821586
-
Контактна особа:
Віжевська Неллі Павлівна 380952060117 LUTSK.NELLI@GMAIL.COM http://dmsu.gov.ua/volyn
-
Адреса:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
Комунальне підприємство "Любомльське житлово-комунальне господарство"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03339408
-
Адреса:
44301, Україна, Волинська область, Любомль, Соборності,57
Класифікатор ДК 021:2015:
65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Номер договору:
26
Дата підписання:
23.01.2025 00:00
Період дії договору:
23.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
216.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 36.00 UAH)
Сума договору:
186.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31.00 UAH)
Оплачено:
186.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з централізованого водопостачання
Кількість
9 метр кубічний
Період постачання
01.01.2025 - 31.12.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
2373d3501fc14f579afdae6b76be4f70
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі зазначених в Договорі з Виконавцем та Споживачем про надання послуг з централізованого водопостачання №26 від 23.01.2025 р. (далі-Договір).
07.11.2025 до Договору були внесені додатковою угодою №1 наступні зміни:
1. Пункт 2.3 Розділу 2.Обсяги, режими та терміни надання Послуг викласти в наступній редакції:
«2.3.Виконавець надає Споживачу з 01.01.2025 р. по 30.09.2025 р. послуги в обсязі, а саме 9 м.куб. на 9 місяців. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків та від фактичного споживання послуг Споживачем.»
2. Пункт 3.1 Розділу 3. Вартість Послуг викласти в наступній редакції:
«3.1. Загальна сума Договору становить 186,00 грн (сто вісімдесят шість грн., 00 коп.), в тому числі ПДВ 31,00 (тридцять одна грн., 00 коп.).
3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної з Сторін.
5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами, вважається невід’ємною частиною Договору та діє до 31 грудня 2025 року (включно).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
07.11.2025 00:00
Статус:
Опубліковано