-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги управління побутовими відходами по вул. Металургів, 38
Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 2 065,09 гривень з ПДВ. Та пункт 18 Розділу «Ціна та порядок оплати Послуг» викласти в наступній редакції: "18. Загальна сума договору складає - 15 957,31 грн. (п’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 31 копійка) в тому числі ПДВ-2 659,55грн."
15 957.31
UAH з ПДВ
Номер:
9155ff675d72482c886c8151f9a0514d
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-22-014163-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000300
-
Контактна особа:
Діана Черненко +380542787308 diana-beauty@ukr.net http://www.4mkl.sumy.ua/
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-МУССОН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35068151
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул.Скоропадського Павла Гетьмана будинок 10/1 офіс 27
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Опис:
Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 2 065,09 гривень з ПДВ. Та пункт 18 Розділу «Ціна та порядок оплати Послуг» викласти в наступній редакції:
"18. Загальна сума договору складає - 15 957,31 грн. (п’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 31 копійка) в тому числі ПДВ-2 659,55грн."
Номер договору:
ЮО-В 7/211
Дата підписання:
22.01.2025 13:00
Період дії договору:
01.01.2025 00:00 - 31.05.2025 00:00
Початкова сума договору:
18 022.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 003.73 UAH)
Сума договору:
15 957.31 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 659.55 UAH)
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги управління побутовими відходами по вул. Металургів, 38
Кількість
5 місяць
Період постачання
01.01.2025 - 31.05.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
89df03f7645142198052f40705644e73
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 2 065,09 гривень з ПДВ. Та пункт 18 Розділу «Ціна та порядок оплати Послуг» викласти в наступній редакції:
"18. Загальна сума договору складає - 15 957,31 грн. (п’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 31 копійка) в тому числі ПДВ-2 659,55грн."
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
11.06.2025 16:00
Статус:
Опубліковано