• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги управління побутовими відходами по вул. Металургів, 38

Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 2 065,09 гривень з ПДВ. Та пункт 18 Розділу «Ціна та порядок оплати Послуг» викласти в наступній редакції: "18. Загальна сума договору складає - 15 957,31 грн. (п’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 31 копійка) в тому числі ПДВ-2 659,55грн."

15 957.31 UAH з ПДВ
Номер: 9155ff675d72482c886c8151f9a0514d
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-22-014163-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-МУССОН"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Опис: Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 2 065,09 гривень з ПДВ. Та пункт 18 Розділу «Ціна та порядок оплати Послуг» викласти в наступній редакції: "18. Загальна сума договору складає - 15 957,31 грн. (п’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 31 копійка) в тому числі ПДВ-2 659,55грн."
Номер договору: ЮО-В 7/211
Дата підписання: 22.01.2025 13:00
Період дії договору: 01.01.2025 00:00 - 31.05.2025 00:00
Початкова сума договору: 18 022.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 003.73 UAH)
Сума договору: 15 957.31 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 659.55 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги управління побутовими відходами по вул. Металургів, 38
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 5 місяць
Період постачання 01.01.2025 - 31.05.2025
Місце постачання 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Металургів, 38 На карті

Внесені зміни

    Номер: 89df03f7645142198052f40705644e73
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 2 065,09 гривень з ПДВ. Та пункт 18 Розділу «Ціна та порядок оплати Послуг» викласти в наступній редакції: "18. Загальна сума договору складає - 15 957,31 грн. (п’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 31 копійка) в тому числі ПДВ-2 659,55грн."
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 11.06.2025 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до дог ЮО-В 7_211 від 22.01.2025 А_МУССОН зменшення сум...
p7s
sign.p7s