• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації харчування (кейтеринг) здобувачів освіти 1-4 класів Хмелівської початкової школи – філії Олевського ліцею №3 Олевської міської ради

69 290.00 UAH без ПДВ
Номер: 77515aad2efc48928ac6176d1e2cf204
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-22-014916-a-a1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 6
Дата підписання: 22.01.2025 15:31
Період дії договору: 22.01.2025 00:00 - 31.05.2025 00:00
Початкова сума договору: 104 390.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 69 290.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування (кейтеринг) здобувачів освіти 1-4 класів Хмелівської початкової школи – філії Олевського ліцею №3 Олевської міської ради
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1606 послуга
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 89e8f8a0f0d4451794b6db684111c45d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 35100,00 грн (тридцять п’ять тисяч сто гривень 00 копійок) без ПДВ і викласти в такій редакції: — «пункт 3.2. Ціна Договору становить 69290,00 грн (шістдесят дев’ять тисяч двісті дев’яносто гривень 00 коп) без ПДВ».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 01.05.2025 16:07
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 від 01.05.2025.pdf
p7s
sign.p7s