-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги управління твердими побутовими відходами по вул. Хворостянка, 3
Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 2 345,24 гривень (дві тисячі триста сорок п’ять гривень 24 копійки) з ПДВ і викласти пункт 2.1.2. Розділу 2 «Вимірювання обсягу та визначення якості послуг» в новій редакції: «2.1.2. Загальна Сума договору становить 18 762,08 гривень (вісімнадцять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 08 копійок) в т.ч. ПДВ. 3127,01 грн..
18 762.08
UAH з ПДВ
Номер:
03cdd46e547c442abd7d97384d4334e0
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-22-012561-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000300
-
Контактна особа:
Діана Черненко +380542787308 diana-beauty@ukr.net http://www.4mkl.sumy.ua/
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСРЕСУРС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38397332
-
Адреса:
40007, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ БЕРЕЗОВИЙ ГАЙ будинок 3
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Опис:
Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 2 345,24 гривень (дві тисячі триста сорок п’ять гривень 24 копійки) з ПДВ і викласти пункт 2.1.2. Розділу 2 «Вимірювання обсягу та визначення якості послуг» в новій редакції:
«2.1.2. Загальна Сума договору становить 18 762,08 гривень (вісімнадцять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 08 копійок) в т.ч. ПДВ. 3127,01 грн..
Номер договору:
100
Дата підписання:
22.01.2025 13:00
Період дії договору:
01.01.2025 00:00 - 10.06.2025 00:00
Початкова сума договору:
21 107.32 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 517.89 UAH)
Сума договору:
18 762.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 127.01 UAH)
Оплачено:
18 762.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 127.01 UAH)
Причини розірвання договору:
Сторони домовились, що зміни цієї додаткової угоди застосовуються до відносин, які виникли між Сторонами з 00:00 годин 11.06.2025 року.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги управління твердими побутовими відходами по вул. Хворостянка, 3
Кількість
6 місяць
Період постачання
01.01.2025 - 30.06.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
25fef8488bb8429bba662a50bbf8df72
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 2 345,24 гривень (дві тисячі триста сорок п’ять гривень 24 копійки) з ПДВ і викласти пункт 2.1.2. Розділу 2 «Вимірювання обсягу та визначення якості послуг» в новій редакції:
«2.1.2. Загальна Сума договору становить 18 762,08 гривень (вісімнадцять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 08 копійок) в т.ч. ПДВ. 3127,01 грн..
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
11.06.2025 10:00
Статус:
Опубліковано