• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги управління твердими побутовими відходами по вул. Хворостянка, 3

Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 2 345,24 гривень (дві тисячі триста сорок п’ять гривень 24 копійки) з ПДВ і викласти пункт 2.1.2. Розділу 2 «Вимірювання обсягу та визначення якості послуг» в новій редакції: «2.1.2. Загальна Сума договору становить 18 762,08 гривень (вісімнадцять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 08 копійок) в т.ч. ПДВ. 3127,01 грн..

18 762.08 UAH з ПДВ
Номер: 03cdd46e547c442abd7d97384d4334e0
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-22-012561-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСРЕСУРС"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Опис: Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 2 345,24 гривень (дві тисячі триста сорок п’ять гривень 24 копійки) з ПДВ і викласти пункт 2.1.2. Розділу 2 «Вимірювання обсягу та визначення якості послуг» в новій редакції: «2.1.2. Загальна Сума договору становить 18 762,08 гривень (вісімнадцять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 08 копійок) в т.ч. ПДВ. 3127,01 грн..
Номер договору: 100
Дата підписання: 22.01.2025 13:00
Період дії договору: 01.01.2025 00:00 - 10.06.2025 00:00
Початкова сума договору: 21 107.32 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 517.89 UAH)
Сума договору: 18 762.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 127.01 UAH)
Оплачено: 18 762.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 127.01 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони домовились, що зміни цієї додаткової угоди застосовуються до відносин, які виникли між Сторонами з 00:00 годин 11.06.2025 року.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги управління твердими побутовими відходами по вул. Хворостянка, 3
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 6 місяць
Період постачання 01.01.2025 - 30.06.2025
Місце постачання 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Хворостянка, 3 На карті

Внесені зміни

    Номер: 25fef8488bb8429bba662a50bbf8df72
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 2 345,24 гривень (дві тисячі триста сорок п’ять гривень 24 копійки) з ПДВ і викласти пункт 2.1.2. Розділу 2 «Вимірювання обсягу та визначення якості послуг» в новій редакції: «2.1.2. Загальна Сума договору становить 18 762,08 гривень (вісімнадцять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 08 копійок) в т.ч. ПДВ. 3127,01 грн..
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 11.06.2025 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до договору № 100 ТОВ СЕРВІСРЕСУРС.pdf
p7s
sign.p7s