• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з централізованого водовідведення

5 344.80 UAH з ПДВ
Номер: c07b9d7efbea4a0b8b4442f8d0eb613c
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-22-010518-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Номер договору: 07/25
Дата підписання: 22.01.2025 13:00
Період дії договору: 22.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 12 240.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 040.00 UAH)
Сума договору: 5 344.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 890.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водовідведення
Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Кількість 131 метр кубічний
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Україна, Дніпропетровська область, м. Марганець, вул. Паркова, буд.15 На карті

Внесені зміни

    Номер: e68adc4023994c0ca107a6c7a55d90bf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: заміна в.о. директора "виконавця"
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 05.05.2025 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Д.у. №1 від 05.05.2025.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 2bb31bbce7f94ff9b957d65a966a635e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшити обсяг водопостачання на 169 куб.м., що становить 131 куб.м. Зменшити суму договору на 6895,20 грн. з ПДВ. Сума договору складає 5344,80 грн., в т.ч. ПДВ 890,80 грн. Строк надання послуг до 30.06.2025 р.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 03.09.2025 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Д.у. №2 від 03.09.2025.pdf
p7s
sign.p7s