• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації харчування (сніданки для учнів початкових класів Лудинської гімназії Устилузької міської ради Волинської області)(код 55510000-8 національного класифікатора Україии ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")

52 000.00 UAH без ПДВ
Номер: adac28f1efbf45ee931b74f24ebfc9d7
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-22-004445-a-c1
Замовник: ЛУДИНСЬКА ГІМНАЗІЯ УСТИЛУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП Устьянцева З.Г
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 9
Дата підписання: 22.01.2025 00:00
Період дії договору: 22.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 52 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування (сніданки для учнів початкових класів Лудинської гімназії Устилузької міської ради Волинської області)(код 55510000-8 національного класифікатора Україии ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 44732, Україна, Волинська область, Лудин, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 36 На карті

Внесені зміни

    Номер: 82cdb8cf82944f198d8831e2fc51163b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку із продовженням строку надання послуг
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 02.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано