• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з вивозу сміття

117 920.88 UAH без ПДВ
Номер: 4e84754f8ba6457fa86ef44c0f1efe51
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-21-012738-a-b1
Замовник: ОДЕСЬКЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ
Постачальник: КНП "МОК "Чиста громада"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з вивозу сміття: 127.62000 UAH без ПДВ
Номер договору: 7
Дата підписання: 17.01.2025 00:00
Період дії договору: 17.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 218 995.92 UAH без ПДВ
Сума договору: 117 920.88 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивозу сміття
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 840 метр кубічний
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: fc9edaadc6c54723a2d5458a33f0452e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 2.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пунктами 5.2. та 5.4. Договору № 7 від 17.01.2025 р. та частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України Сторони домовились зменшити обсяг предмета договору, внести зміни до Договору № 7 від 17.01.2025 р. і викласти в такій редакції: «пункт 1.2. Кількість (об’єм) послуг наданих за цим Договором складає 840 спорожнення контейнерів на термін дії даного Договору»; «пункт 3.1. Сума за даним Договором складає 117 920 грн 88 коп. (сто сімнадцять тисяч дев’ятсот двадцять гривень вісімдесят вісім копійок) без ПДВ. Сума видалення ТПВ визначається, виходячи з вартості спорожнення одного контейнера з ТПВ і обсягу фактично наданих послуг та вказується Сторонами у відповідному Акті виконаних робіт до цього Договору».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 17.11.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 17.11.2025.pdf
p7s
sign.p7s