-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям ДК 021:2015: 90510000-5 (послуги з захоронення побутових відходів)
52 500.00
UAH з ПДВ
Номер:
9dc529eb1965486cba8be7e44cfea083
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-21-005704-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000398
-
Контактна особа:
Кукелко Валентина Іванівна +380542781007 kzsorsosdrzn@ukr.net http://odrzn.sumy.ua
-
Адреса:
40022, Україна, Сумська область, Суми, площа Троїцька,14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "А-МУССОН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35068151
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гетьмана Павла Скоропадського,10/1, офіс 27
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
ЮО-В 7/158
Дата підписання:
21.01.2025 00:00
Період дії договору:
01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
52 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 750.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з управління побутовими відходами
Кількість
12
Період постачання
до 31.12.2025
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
be1e271a06f64a7a8051e8402bab9bb1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В зв’язку із здачею Споживачем деяких приміщень в оренду (договір оренди нерухомого майна від 11.03.2024 № 01-29/16) та необхідністю розподілу витрат між Споживачем та Орендарем за послуги з поводження з твердими побутовими відходами, Сторони прийшли до спільної згоди викласти в новій редакції пункт 18. Основного Договору: п. 18.: «Загальна сума Договору 52500,00 гривень (П’ятдесят дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ - 8750,00 гривень (Вісім тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 копійок), з яких: 51900,00 гривень з ПДВ на потреби Споживача, 600,00 гривень з ПДВ на потреби Орендаря».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.01.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1afa47c3fb804c39b25b5ae42887bd4d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку із зміною реквізитів Споживача відповідно до розпорядження Сумської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до обласного бюджету Сумської області на 2025 рік» від 17.04.2025 № 254-ОД, Сторони прийшли до Спільної згоди, внести зміни до розділу «Реквізити і підписи Сторін» Основного договору, в якому реквізити Споживача викласти в новій редакції: Споживач: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласноїради «Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення» адреса: м. Суми, площа Троїцька, 14,40022 IBAN - UA 078201720344350001046019262 ДКСУ м.Київ IBAN - UA 428201720344370001000019262 ДКСУ м.Київ Код 02000398 ІПН 020003918065 Витяг з реєстру платників ПДВ №2018064500006 факс (0542) 781-000;78-10-07 e-mail: kzsorsosdrzn@uki\net e-mail: knp.odrzn@ukr.net
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
24.04.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f93af577f8594bbc84692dc46533923b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В зв’язку зі збільшенням потреби в послугах, наданням додаткових коштів та укладанням нового договору про надання послуг з управління побутовими відходами на 2025 рік, Сторони прийшли до спільної згоди: 1.1.1. припинити дію Основного договору за згодою Сторін; 1.1.2. зменшити загальну суму Основного договору на 277,86 гривень, а зміст пункту 18 змінити на наступний: «Загальна сума Договору 52222 гривні 14 копійок (П’ятдесят дві тисячі двісті двадцять дві гривні 14 копійок) в т.ч. ПДВ - 8703 гривні 69 копійок (Вісім тисяч сімсот три гривні 69 копійок), з яких: 51900,00 гривень з ПДВ на потреби Споживача, 322,14 гривень з ПДВ на потреби Орендаря»
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
18.08.2025 00:00
Статус:
Опубліковано