• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Надіївського ліцею

318 785.00 UAH без ПДВ
Номер: a6633ba2d4cf4584b9abe00fc9ccdcdd
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-20-011377-a-c1
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 22
Дата підписання: 20.01.2025 00:00
Період дії договору: 20.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 541 625.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 318 785.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Надіївського ліцею
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 6180
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 77324, Україна, Івано-Франківська область, с. Надіїв, вул. Шевченка, 28 На карті

Внесені зміни

    Номер: d2ef8f58f629433784008b499fc124d8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 та п. 3.3, і п.13.1 Договору сума Договору зменшена на 222 840,00 (двісті двадцять дві тисячі вісімсот сорок гривень, 00 копійок).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.01.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до дог 22.pdf