• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Підберезької гімназії

302 350.00 UAH без ПДВ
Номер: 6d1b09e1f93b473586358e6533ecdc77
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-17-016959-a-c1
Замовник: Підберезька гімназія Долинської міської ради Івано-Франківської області
Постачальник: ФОП Кульпа Галина Григорівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 03/01
Дата підписання: 17.01.2025 00:00
Період дії договору: 17.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 582 750.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 302 350.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Підберезької гімназії
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 11375
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 77212, Україна, Івано-Франківська область, с. Підбережжя, вул. Б.Хмельницького, 76б На карті

Внесені зміни

    Номер: 451fefdeaf2c41c2aa9d687e523bebdd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились зменшити ціну Договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.01.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
додаткова угода _ 1 харчування.jpg