-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування (сніданки)
Сторони домовились зменшити суму договору на 287355,60 грн. та викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: Загальна сума Договору складає 833667,90 грн. (вісімсот тридцять три тисячі шістсот шістдесят сім гривень 90 копійок)
833 667.90
UAH без ПДВ
Номер:
02a0f6e678fb47049cf2d77a730c88ff
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-17-004536-a-b1
Замовник:
Чернівецький ліцей № 10 Чернівецької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
21431253
-
Контактна особа:
Олеся Сандіна +380505591827 itsmywork111@gmail.com
-
Адреса:
58001, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Головна, будинок 131
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПАНТЯ НАТАЛІЯ АРТЕМОНІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2640512927
-
Адреса:
59052, Україна, Чернівецька область, Сторожинецький р-н село Великий Кучурів
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис:
Сторони домовились зменшити суму договору на 287355,60 грн. та викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: Загальна сума Договору складає 833667,90 грн. (вісімсот тридцять три тисячі шістсот шістдесят сім гривень 90 копійок)
Номер договору:
2
Дата підписання:
16.01.2025 10:58
Період дії договору:
16.01.2025 00:00 - 30.06.2025 00:00
Початкова сума договору:
1 121 077.80 UAH без ПДВ
Сума договору:
833 667.90 UAH без ПДВ
Оплачено:
833 667.90 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування (сніданки) в зимовий період
Кількість
5150 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Послуги з орагнізації шкільного харчування (сніданки) в весняний період
Кількість
10203 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
d043deb859564aa081f87a6dce2d2f56
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: Загальна сума Договору складає 1121023,50 грн.
Пункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції: Фінансування даного договору здійснюється згідно положень Постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2024р. №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти»:
– згідно КПКВК 0611403 «Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» у сумі 784699,70 грн.;
– Згідно КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» у сумі 336323,80 грн.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.01.2025 12:10
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
608bd32678fc46559c3e6d770a2ca9ca
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились зменшити суму договору на 287355,60 грн. та викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: Загальна сума Договору складає 833667,90 грн. (вісімсот тридцять три тисячі шістсот шістдесят сім гривень 90 копійок)
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
25.06.2025 10:10
Статус:
Опубліковано