• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації шкільного харчування (сніданки)

775 347.00 UAH без ПДВ
Номер: 897b5b443d3c4b5292f72fb28ad38975
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-16-009984-a-c1
Замовник: ЧЕРНІВЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ № 15 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: Білик Лідія Євсеївна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 15
Дата підписання: 15.01.2025 13:55
Період дії договору: 15.01.2025 00:00 - 30.06.2025 00:00
Сума договору: 775 347.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування (сніданки)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 14220 штука
Період постачання до 31.05.2025
Місце постачання 58004, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул Луковецька 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 01e5521013bf4ed297541b7364dd89ae
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Вважати чинною скан-копію договора № 15 від 15.01.2025 року, оприлюднену 23.01.2025 року. Вважати правильною кінцеву дату договору 31.12.2025 року
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 23.01.2025 14:18
    Статус:
    Опубліковано
pdf
протокол сніданки.pdf
pdf
15.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a68c342b393949c9b459d46798d81192
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Наказ про обгрунтування підстави для здійснення закупівлі "Послуги з організації шкільного харчування (сніданки)"
    Номер додаткової угоди: 13
    Дата внесення змін до договору: 23.01.2025 15:13
    Статус:
    Опубліковано
pdf
наказ обгрунтування сніданки 13.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 8575585b774043b8a5e5b595e3d4292d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.05.2025 12:48
    Статус:
    Опубліковано
pdf
15_compressed.pdf
p7s
sign.p7s