• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги зі збирання сміття

6 800.00 UAH без ПДВ
Номер: da96e3cc663c42c8ad9905cea930b245
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-16-008462-a-a1
Замовник: Відділ освіти,молоді та спорту Іванівської селищної ради
Постачальник: КП "ПРОЛІСОК - 1"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 26
Дата підписання: 16.01.2025 00:00
Період дії договору: 16.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 9 600.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 6 800.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях
Код ДК 021:2015: 90511100-3 Послуги зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях
Кількість 17 метр кубічний
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 67200, Україна, Одеська область, навчальні заклади освіти, Іванівська селищна рада Одеської області На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ ОМС Іванівської селищної ради
КП "Пролісок"
Сума 1600.00 UAH
Статус
Оплачений
19.06.2025 10:41
Док-ти 0
Відділ ОМС Іванівської селищної ради
КП "Пролісок"
Сума 2400.00 UAH
Статус
Оплачений
02.04.2025 11:05
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: da7bda0d16cc43cd981121c942a25321
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та Договором № 26 від 16.01.2025 року- « пункт 6.1. Сторони можуть переглядати умови даного Договору. Будь-які зміни і доповнення мають силу при підписанні їх обома Сторонами і є невід'ємною частиною Договору». Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду (далі — Додаткова угода) до Договору № 26 від 16.01.2025 року (далі — Договір) про таке: 1. Відповідно до пункту 6.1. Договору Сторони дійшли взаємно'ї згоди цією Додатковою угодою та погодили зменшення загальної суми договору на 2 800 грн 00 коп. (дві тисячі вісім гривень 00 копійок). 2.1.Пункт 1.1. Розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ», а саме послуги по коду ДК 021:2015 90511100-3 послуги з вивезення відходів по об'єктам СПОЖИВАЧА «1.2.Кількість, асортимент та вартість товарів, що підлягають поставці у відповідності до конкурсної пропозиції учасника-переможця закупівлі: № № п/п Обсяг послуги Од. вим. К-ть Ціна за одиницю, грн. з ПДВ Всього, грн. з ПДВ 1 Розподіл води Куб.м 17 400.00 6 800.00 3. Загальна сума договору на дату підписання цієї Додаткової угоди становить 6 800 грн. 00 коп (Шість тисяч вісімсот грн 00 коп) без ПВД.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Д.У213.pdf