-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
крупа манна, крохмаль картопляний
19 785.00
UAH без ПДВ
Номер:
2ea9bcc859674db6adb31dfc5dd6ec75
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-16-008037-a-b1
Замовник:
БАРАТІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02770110
-
Контактна особа:
Лілія Степанченко +380975813211 baratov_pnd@ukr.net
-
Адреса:
55604, Україна, Миколаївська область, с. Баратівка, вул. Степова,1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Гусєва Ольга Борисівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2870909963
-
Адреса:
56101, Україна, Миколаївська область, Баштанський р-н місто Баштанка вулиця Ярослава Мудрого будинок 10
Класифікатор ДК 021:2015:
15620000-0 Крохмалі та крохмалепродуктиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
крупа манна: 25.90000 UAH без ПДВ
крохмаль картопляний: 106.00000 UAH без ПДВ
крохмаль картопляний: 106.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
21
Дата підписання:
16.01.2025 12:48
Період дії договору:
16.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
19 785.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
крупа манна
Кількість
150 кілограм
Період постачання
16.01.2025 - 31.05.2025
крохмаль картопляний
Кількість
150 кілограм
Період постачання
16.01.2025 - 31.05.2025
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
31c54e9b7d1e440887b8f2176953c4e6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.03.2025 13:46
Статус:
Опубліковано