-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з прибирання місць загального користування (в тому числі навколо контейнерних майданчиків) м. Світловодськ
Замовник здійснює платежі за фактично виконані роботи на підставі акту прийому виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін та довідки про вартість виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін на протязі 30 календарних днів, з дати підписання акту, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. З урахуванням фактичного обсягу видатків, бюджетні зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень, що затверджені тимчасовим кошторисом видатків Замовника на 1 піврічча 2025 року, та складають 544639,00грн.. у т. ч. ПДВ грн.. . Подальше збільшення бюджетних зобов’язань відбувається за взаємною згодою сторін та оформлюється додатковою угодою
1 200 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
9889602cd2494f63962d6b1b0adecde8
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-16-005361-a-b1
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
26240718
-
Контактна особа:
Баглай Валерій Петрович 380523672570 uzhkkh@ukr.net
-
Адреса:
27501, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вул. Героїв України,4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
СМКП "Комбінат комунальних послуг"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31591191
-
Адреса:
27500, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вул. Героїв Чорнобиля, 31
Класифікатор ДК 021:2015:
90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Опис:
Замовник здійснює платежі за фактично виконані роботи на підставі акту прийому виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін та довідки про вартість виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін на протязі 30 календарних днів, з дати підписання акту, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. З урахуванням фактичного обсягу видатків, бюджетні зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень, що затверджені тимчасовим кошторисом видатків Замовника на 1 піврічча 2025 року, та складають 544639,00грн.. у т. ч. ПДВ грн.. . Подальше збільшення бюджетних зобов’язань відбувається за взаємною згодою сторін та оформлюється додатковою угодою
Номер договору:
№ 11/25
Дата підписання:
10.01.2025 00:00
Період дії договору:
10.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
1 200 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 200 000.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прибирання місць загального користування (в тому числі навколо контейнерних майданчиків) м. Світловодськ
Кількість
1 послуга
Період постачання
10.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
27501, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вул. м. Світловодськ
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
2599875ea34a472fa1267bd8804b81c1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
№1/11
Дата внесення змін до договору:
30.05.2025 10:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ce0de08f2d9f461dba21c46a3c021f7c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
№2/11
Дата внесення змін до договору:
11.06.2025 11:00
Статус:
Опубліковано