-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Вивіз ТПВ - (90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
20 840.61
UAH з ПДВ
Номер:
eb461abf57f84d639aca3d4f0ca90f8a
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-16-003992-a-b1
Замовник:
Відділ культури Теребовлянської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
40473951
-
Контактна особа:
Козак Назар Русланович +380355121017 buhkylt_mr@ukr.net
-
Адреса:
48100, Україна, Тернопільська область, Теребовля, вул.Шевченка,3г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "КАТРУБ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32808246
-
Адреса:
48120, Україна, Тернопільська область, селище міського типу Микулинці, вул. Санаторна, 2
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
9
Дата підписання:
16.01.2025 00:00
Період дії договору:
16.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
20 019.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору:
20 840.61 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 473.43 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вивіз ТПВ
Кількість
1 послуга
Період постачання
16.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
48101, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 3г
На карті
Внесені зміни
- Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Номер:
4c6eca18c0a34c129e033acf00fa338d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У відповідності з рішенням виконавчого комітету Теребовлянської міської ради від 27 березня 2025 року №82, тариф на вивезення 1 куб. метра відходів становить 270,00 грн за 1 куб. метр, у зв’язку із чим збільшується сума Договору на 756,45 грн. у тому числі ПДВ 126,08 грн.. Загальна сума за Договором становить 20776,29 грн. у тому числі ПДВ 3462,72 грн. Розрахунок обсягу послуг проведено на підставі норм, затверджених рішенням виконавчого комітету Теребовлянської міської ради від 30 серпня 2024 року №391.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.04.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Номер:
24fc70039ede4c09aea8fbbf59a284df
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У відповідності з рішенням виконавчого комітету Теребовлянської міської ради від 29 квітня 2025 року №102, тариф на вивезення 1 куб. метра відходів становить 270,00 грн за 1 куб. метр, у зв’язку із чим збільшується сума Договору на 64,32 грн. у тому числі ПДВ 10,72 грн.. Загальна сума за Договором становить 20840,61 грн. у тому числі ПДВ 3473,43 грн. Розрахунок обсягу послуг проведено на підставі норм, затверджених рішенням виконавчого комітету Теребовлянської міської ради від 30 серпня 2024 року №391.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
15.05.2025 00:00
Статус:
Опубліковано