-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Супровід та обслуговування автоматизованої системи «Тріола - Грошове забезпечення»
22 450.00
UAH без ПДВ
Номер:
ac900f41095c42ffaf2a3e3d992af119
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-16-001713-a-c1
Замовник:
Військова частина А4123
×
-
Код ЄДРПОУ:
26632654
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Постачальник:
Оборонний постачальник
×
-
Код ЄДРПОУ:
88888888
-
Адреса:
Україна
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Внесення змін до програмного забезпечення систем відповідно до чинного законодавства: 1 990.00000 UAH без ПДВ
Надання консультацій Замовнику з експлуатації системи: 1 370.00000 UAH без ПДВ
Розробка додаткових звітів за вимогами Замовника: 410.00000 UAH без ПДВ
Налаштування модулів імпорту/експорту нерегламентованої інформації : 270.00000 UAH без ПДВ
Проведення спільно з Замовником масових змін/генерацій даних системи: 210.00000 UAH без ПДВ
Інсталяція та налаштування систем при оновленні офісного обладнання: 240.00000 UAH без ПДВ
Надання консультацій Замовнику з експлуатації системи: 1 370.00000 UAH без ПДВ
Розробка додаткових звітів за вимогами Замовника: 410.00000 UAH без ПДВ
Налаштування модулів імпорту/експорту нерегламентованої інформації : 270.00000 UAH без ПДВ
Проведення спільно з Замовником масових змін/генерацій даних системи: 210.00000 UAH без ПДВ
Інсталяція та налаштування систем при оновленні офісного обладнання: 240.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
7
Дата підписання:
16.01.2025 08:49
Період дії договору:
16.01.2025 00:00 - 31.05.2025 00:00
Сума договору:
22 450.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Внесення змін до програмного забезпечення систем відповідно до чинного законодавства
Кількість
5 місяць
Період постачання
16.01.2025 - 31.05.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Надання консультацій Замовнику з експлуатації системи
Кількість
5 місяць
Період постачання
16.01.2025 - 31.05.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Розробка додаткових звітів за вимогами Замовника
Кількість
5 місяць
Період постачання
16.01.2025 - 31.05.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Налаштування модулів імпорту/експорту нерегламентованої інформації
Кількість
5 місяць
Період постачання
16.01.2025 - 31.05.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Проведення спільно з Замовником масових змін/генерацій даних системи
Кількість
5 місяць
Період постачання
16.01.2025 - 31.05.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Інсталяція та налаштування систем при оновленні офісного обладнання
Кількість
5 місяць
Період постачання
16.01.2025 - 31.05.2025
Місце постачання
Відповідно до документації