• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (збирання, перевезення, захоронення).

560.89 UAH з ПДВ
Номер: dbd8e7f962b849ec92363df08c82e5af
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-15-010689-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Екоспецтранс"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 4841/12/8164
Дата підписання: 15.01.2025 00:00
Період дії договору: 15.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 560.89 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 93.48 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (збирання, перевезення, захоронення).
Код ДК 021:2015: 90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення
Кількість 2.4 метр кубічний
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 65b6a126b489403882608a61cd7adf0f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись пунктом 7 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 7 пункту 19 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами), пунктом 4.7. цього Договору, відповідно до Господарського та Цивільного кодексів України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору у зв’язку зі зміною назви послуги та тарифів з 01.02.2025р., затверджених рішенням виконкому Криворізької міської ради від 23.01.2025р. №110 “Про результати конкурсу на здійснення операцій зі збирання та перевезення побутових відходів на території м. Кривого Рогу й установлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами (збирання, перевезення) у м. Кривому Розі, та погодились викласти пункти 1.1 та 4.1. Договору в наступній редакції: “1.1. Виконавець зобов’язується згідно з графіком надавати послуги з управління побутовими відходами (збирання, перевезення, захоронення) у відповідності із кодом ДК ЄЗС 021: 2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення), а Споживач зобов’язується своєчасно оплачувати послуги за встановленими тарифами у строки та на умовах, передбачених цим договором (далі – послуги)”. “4.1. Оплата здійснюється відповідно до діючого тарифу за 1 куб.м., який з 01.02.2025р. становить 255,60 грн (двісті п’ятдесят п’ять гривень 60 копійок) з ПДВ, у тому числі ПДВ: 42,60 грн (сорок дві гривні 60 копійок).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.02.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода до дог. № 4841_12_8164.pdf
p7s
sign.p7s