• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації з гарячого харчування учнів пільгових категорій (аутсорсингові послуги) Ліцею ім.Романа Шухевича Івано-Франківської міської ради

Зменення обсягів закупівлі. Вартість Договору становить - 26,340,00 грн

26 340.00 UAH без ПДВ
Номер: fd5b0d4768534d7b965a600ce24ff885
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-15-010402-a-a1
Замовник: Ліцей ім.Романа Шухевича Івано-Франківської міської ради
Постачальник: ГАВРИЛІВ ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Опис: Зменення обсягів закупівлі. Вартість Договору становить - 26,340,00 грн
Номер договору: №1
Дата підписання: 13.01.2025 14:17
Період дії договору: 13.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 751 800.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 26 340.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації з гарячого харчування учнів пільгових категорій (аутсорсингові послуги) Ліцею ім.Романа Шухевича Івано-Франківської міської ради
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 76014, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Шухевичів 35 На карті

Внесені зміни

    Номер: 353b21ccb8d447ccbb04c89b69faf380
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменення обсягів закупівлі. Вартість Договору становить - 26 340,00 грн
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 22.01.2025 16:02
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода на зменшення.pdf
p7s
sign.p7s