-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення)
81 089.58
UAH з ПДВ
Номер:
a78d27bdea744ed28608cb897e3336b3
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-15-009821-a-a1
Замовник:
Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30950099
-
Контактна особа:
Бондаренко Ірина Анатоліївна 380978327164 irina18_60@ukr.net
-
Адреса:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Екоспецтранс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33265283
-
Адреса:
50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Гетьманська, будинок 2Г
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
402Ф/10/8162
Дата підписання:
15.01.2025 00:00
Період дії договору:
15.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
83 714.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 952.40 UAH)
Сума договору:
81 089.58 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 514.93 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення)
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.01.2025 - 31.12.2025
Внесені зміни
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
- Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Номер:
738083e071b746c98ca18f5a69742a7c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись пунктом 7 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 7 пункту 19 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами), пунктом 3.4. цього Договору, відповідно до Господарського та Цивільного кодексів України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору у зв’язку зі зміною назви послуги та тарифів з 01.02.2025р., затверджених рішенням виконкому Криворізької міської ради від 23.01.2025р. №110 “Про результати конкурсу на здійснення операцій зі збирання та перевезення побутових відходів на території м. Кривого Рогу й установлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами (збирання, перевезення) у м. Кривому Розі, та погодились викласти пункти 1.1. та 3.3. Договору в наступній редакції:
“1.1. Виконавець надає Замовнику послуги з управління побутовими відходами (перевезення, захоронення) у відповідності із кодом ДК ЄЗС 021:2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення), а Замовник зобов’язується оплатити надані послуги за встановленим тарифом, в порядку та в строки, визначені цим Договором”.
“3.3. Оплата здійснюється відповідно до діючого тарифу за 1 куб. м., який з 01.02.2025р. становить 239,10 грн (Двісті тридцять дев’ять гривень 10 копійок) з ПДВ, у тому числі ПДВ: 39,85 грн. (тридцять дев’ять гривень 85 копійок)”.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
25.02.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
87becbc37fe04d7e8d1299cf0a8076b8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами), пунктом 8.3. цього Договору, відповідно до Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, зменшити обсяги закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та погодились викласти пункти 2.1., 3.5., 8.1. Договору в наступній редакції:
“2.1 Обсяг фактично наданих послуг визначається на підставі обсягів управління побутовими відходами (перевезення, захоронення), зафіксованих у розрахунковій таблиці та в додатку №1 про надання послуг з управління побутовими відходами (перевезення, захоронення), але не менше, ніж затверджені норми накопичення рішенням виконкому міськради від 12.09.2018 року № 410.
“3.5. Загальна сума договору (загальна вартість послуг за цим договором) складається з сум місячних нарахувань за весь термін дії Договору та становить 81 089, 58 грн (Вісімдесят одна тисяча вісімдесят дев’ять грн 58 коп.) з ПДВ, у тому числі ПДВ: 13 514, 93 грн (тринадцять тисяч п’ятсот чотирнадцять грн 93 коп.).
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
03.12.2025 00:00
Статус:
Опубліковано