• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів шкіл, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів шкіл, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)

99 247.68 UAH без ПДВ
Номер: 7d610e8015f44448afb8be935c2775ff
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-14-014630-a-b1
Замовник: Покалівський ліцей Овруцької міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ІНВЕСТ СІТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис: Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів шкіл, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Номер договору: 01
Дата підписання: 13.01.2025 00:00
Період дії договору: 13.01.2025 00:00 - 28.01.2025 23:59
Початкова сума договору: 99 652.86 UAH без ПДВ
Сума договору: 99 247.68 UAH без ПДВ
Оплачено: 99 247.68 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів шкіл, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1413 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11132, Україна, Житомирська область, Коростенський район, село Покалів, вул. Шляхова, будинок 28 На карті

Внесені зміни

    Номер: 858851f8031e465d8ad1a45680c73a43
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, необхідно внести зміни до істотних умов Договору, шляхом зменшення суми договору на 405,18 грн. і викласти п.3.1. Договору у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 99247,68 грн. (Дев’яносто дев’ять тисяч двісті сорок сім грн. 68 коп.), без ПДВ. Бюджетні зобов’язання по цьому Договору виникають в межах кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на 2025 рік по загальному фонду. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного Договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 7 робочих днів з дня надання акта з урахуванням вимог даного Договору. Розрахунковий період надання послуг за Договором становить 7 робочих днів. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої права, відповідальність та обов’язки. 4. Ця Додаткова угода укладена в двох автентичних примірниках, по одному для кожної із сторін 5. Дана угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.01.2025 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1.pdf
p7s
sign.p7s