-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Акту про відсутність вкладень або порушень цілісності, пошкодження конверта (пакування) (Додаток 9) (А4 1+0, папір газетний); Бланк на замовлення розмноження документа з грифом «Для службового користування» (Додаток 10) (А4 1+0, папір газетний); Бланк на замовлення на видачу справ з архівного підрозділу (архіву) установи» (Додаток 11) (А4 1+0, папір газетний); Бланк Акт про результати перевірки наявності та фізичного стану документів, справ, видань, електронних носіїв інформації з грифом «Для службового користування». (Додаток 12) (А4 1+0, папір газетний).
192.00
UAH з ПДВ
Номер:
8492734511704e14a14c661b7ca85531
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-14-001393-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
×
-
Код ЄДРПОУ:
30212155
-
Контактна особа:
Олександр Балановський +380962231400 balanovskyi@ukr.net http://kmkl4.kiev.ua
-
Адреса:
03110, Україна, Київська область, Киев, вул. Солом'янська, 17
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
МАЛЕ ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРДОН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
16295262
-
Адреса:
03150, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЩОРСА будинок 15 корпус 3
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору:
002/25
Дата підписання:
14.01.2025 09:00
Період дії договору:
14.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
192.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 32.00 UAH)
Оплачено:
192.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 32.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Акту про відсутність вкладень або порушень цілісності, пошкодження конверта (пакування) (Додаток 9) (А4 1+0, папір газетний)
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Бланк на замовлення розмноження документа з грифом «Для службового користування» (Додаток 10) (А4 1+0, папір газетний)
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Бланк на замовлення на видачу справ з архівного підрозділу (архіву) установи» (Додаток 11) (А4 1+0, папір газетний)
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Бланк Акт про результати перевірки наявності та фізичного стану документів, справ, видань, електронних носіїв інформації з грифом «Для службового користування». (Додаток 12) (А4 1+0, папір газетний)
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2025