-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
130 848.00
UAH з ПДВ
Номер:
ff19086e19d34a788458fa0c465c044f
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-09-001038-a-c1
Замовник:
Відділ освіти та спорту Єланецької селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
44045098
-
Контактна особа:
Водовозова Олександра Олександрівна +380515991297 vodovozova1979@ukr.net
-
Адреса:
55501, Україна, Миколаївська область, смт Єланець, вул. Паркова, 15А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24789564
-
Адреса:
54018, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Старофортечна, будинок 1-В
Класифікатор ДК 021:2015:
15540000-5 Сирні продуктиАналіз за цим CPV
Номер договору:
2
Дата підписання:
15.01.2025 00:00
Період дії договору:
15.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
316 680.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору:
130 848.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 808.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, 1 кг
Кількість
376
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
55500, Україна, Миколаївська область, смт. Єланець, с. Возсіятське, с. Великосербулівка, с. Калинівка, с. Велика Солона, с. Маложенівка, с. Малоукраїнка, с. Нововасилівка, с. Ясногородка, с. Новоолександрівка, с. Водяно-Лорино, проспект Незалежності, 5; вул. Паркова, 25А; вул. Шкільна, 36А; вул. Шкільна, 7А; вул. Спеціалістів, 7; вул. Центральна, 4; вул. В.Розкидного, 3А; вул. Шкільна, 22; вул. Шкільна, 9; вул. Шкільна, 1; вул. Шкільна, 6; вул. Центральна, 22А
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
0b73965fc13149778cc0b97818c68f2d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами) та пунктом 13.1. Договору № 2 від 15.01.2025 року та враховуючи фактичний обсяг видатків замовника, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та внести зміни до Договору. Сторони домовились внести зміни до пункту 3.1 Договору та Додатку №1 до Договору, виклавши їх в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.01.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
c338453572064bafa43f1418113beadb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) та пунктом 13.1. Договору № 2 від 15.01.2025 року (далі – Договір) та враховуючи фактичний обсяг видатків замовника, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та внести зміни до Договору. Сторони домовились внести зміни до пункту 3.1 Договору та Додатку №1 до Договору, виклавши їх в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
05.02.2025 00:00
Статус:
Опубліковано