-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Картопля столова пізня
63 893.06
UAH з ПДВ
Номер:
0cbcd5ea23ab4de2948c095fa059325f
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-09-000104-a-a1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
41830654
-
Контактна особа:
Марина Карпенко +380666961134 marina_karpenko94@ukr.net
-
Адреса:
37254, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, село Сенча, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСМАК"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45718686
-
Адреса:
36007, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Гожулівська, будинок 22, квартира 51
Класифікатор ДК 021:2015:
03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Номер договору:
10
Дата підписання:
17.01.2025 13:00
Період дії договору:
17.01.2025 00:00 - 28.08.2025 00:00
Початкова сума договору:
80 677.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору:
63 893.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 648.84 UAH)
Оплачено:
63 893.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 648.84 UAH)
Причини розірвання договору:
Сторони вирішили за взаємною згодою розірвати договір
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг
Кількість
2668.883 кілограм
Період постачання
до 31.05.2025
Місце постачання
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
24ecac8d3eda4a6a8688f0a2f89591d0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку з відсутністю постійного кошторису на 2025 рік і неможливості зареєструвати бюджетні зобов’язання за укладеним договором в органах Державної казначейської служби України, реєстрація бюджетних зобов’язань здійснюється в межах виділених бюджетних асигнувань згідно встановлених бюджетних призначень. Взяття зобов’язань на оплату за поставлений Товар за цим Договором відбуватиметься відповідно до тимчасового кошторису на перший квартал 2025 року.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
17.01.2025 15:29
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
55faddf52dee45aa881871035b179dde
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Реєстрація бюджетних зобов’язань в органах казначейства здійснюється Покупцем в межах виділених бюджетних асигнувань згідно встановлених бюджетних призначень. Реєстрація бюджетних фінансових зобов’язань в органах казначейства за тимчасовим кошторисом не проводилась. Оплата по Договору за поставлений товар проводилась після затвердження постійного кошторису в межах бюджетних призначень, визначених у ньому.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
21.04.2025 14:53
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
2ffeb118d21c4a749b9d0f8573a516f3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
28.08.2025 16:19
Статус:
Опубліковано