• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації харчування

Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів, та послуги з організації харчування учнів 1-4 класів (30% вартості обіду)

310 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 85e34dd3c2d244509c824714521ce0ac
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-13-014402-a-b1
Замовник: УГОРНИЦЬКА ГІМНАЗІЯ ОТИНІЙСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Богаченко Ірина Михайлівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів: 52.00000 UAH без ПДВ
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів (30% вартості обіду): 15.00000 UAH без ПДВ
Опис: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів, та послуги з організації харчування учнів 1-4 класів (30% вартості обіду)
Номер договору: 01/01/2025
Дата підписання: 13.01.2025 11:00
Період дії договору: 13.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 310 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 2528 послуга
Період постачання 13.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 78230, Україна, Івано-Франківська область, Коломийський район с. Угорники, вул. Шевченка,30 На карті
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів (30% вартості обіду)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 11900 послуга
Період постачання 13.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 78230, Україна, Івано-Франківська область, Коломийський район с. Угорники, вул. Шевченка,30 На карті

Внесені зміни

    Номер: 7329d6fab5824d5aa8f4c47733d97af3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.01.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Документ 14.pdf
pdf
Документ 13 (1).pdf
p7s
sign.p7s