• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів та вихованців Слобододолинської початкової школи

290 220.00 UAH без ПДВ
Номер: ee8ba168fe23432cb37985cef3740328
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-13-008762-a-b1
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Постачальник: Фізична особа - підприємець Ленгевич Тетяна Василівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 18
Дата підписання: 13.01.2025 00:00
Період дії договору: 13.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 548 900.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 290 220.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів та вихованців Слобододолинської початкової школи
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 4900
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 77513, Україна, Івано-Франківська область, с. Слобода-Долинська, вул. Братів Гошовських, 8А На карті

Внесені зміни

    Номер: b5993fdd1be04a0cba3fc9bd9c7b99f4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 та п. 3.3, і п.13.1 Договору сума Договору зменшена на 258 680,00 (двісті п'ятдесят вісім тисяч шістсот вісімдесят гривень, 00 копійок).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.01.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до дог 18.pdf