• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Хриплинської гімназії Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг)

14 325.00 UAH без ПДВ
Номер: 0dbe41760181481281c5050c06b7ff79
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-13-008308-a-b1
Замовник: Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Постачальник: ФОП Іванків Володимир Романович
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 04/2025
Дата підписання: 13.01.2025 14:30
Період дії договору: 13.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 189 090.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 14 325.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Хриплинської гімназії Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг)
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання 13.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76495, Україна, Івано-Франківська область, с.Хриплин, вулиця Героїв УПА, 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 36786ea138ae42558dcf1000750ed607
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменення обсягів закупівлі. Вартість Договору становить - 14 325,00 грн
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
    Дата внесення змін до договору: 20.01.2025 16:57
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s