• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №7 Івано-Франківської міської ради

238 055.00 UAH без ПДВ
Номер: 19334a1b724b4a32bfc80256321db5cd
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-13-003842-a-b1
Замовник: ЛІЦЕЙ № 7 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: КУЗІВ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 03/01
Дата підписання: 13.01.2025 09:00
Період дії договору: 13.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 1 201 608.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 238 055.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №7 Івано-Франківської міської ради
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 4002 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, М.Грушевського, 16 На карті

Внесені зміни

    Номер: f143d192bd864df1a7de3bb17a1743e0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились внести зміни, а саме зменшити ціну договору у зв'язку зі зменшенням обсягу закупівлі.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.02.2025 09:45
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до договору №03-01.pdf
p7s
sign.p7s