• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (файл економікс, біндер, коректор)

354.00 UAH без ПДВ
Номер: c94a399779c2493f866f4a63c3c9aa59
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-10-008383-a-a1
Замовник: ДП "Микулинецька селищна рада"
Постачальник: ІВАНОВ ВАСИЛЬ ІГОРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1/3
Дата підписання: 10.01.2025 15:10
Період дії договору: 10.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 354.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
файл економікс
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання 10.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 48120, Україна, Тернопільська область, Микулинці, Вулиця Степана Бандери,11 На карті
Біндер Buromax
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 пачка
Період постачання 10.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 48120, Україна, Тернопільська область, Микулинці, Вулиця Степана Бандери,11 На карті
Біндер Joyko
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штука
Період постачання 10.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 48120, Україна, Тернопільська область, Микулинці, Вулиця Степана Бандери,11 На карті
Коректор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 10.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 48120, Україна, Тернопільська область, Микулинці, Вулиця Степана Бандери,11 На карті