• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії

33 808.03 UAH з ПДВ
Номер: 6f96d8b72c184718807563cb48687959
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-09-010098-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: Приватне акціонерне товариство "Львівобленерго"
Класифікатор ДК 021:2015: 65310000-9 Розподіл електричної енергіїАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії: 33 808.03000 UAH з ПДВ
Номер договору: 10/3
Дата підписання: 09.01.2025 00:00
Період дії договору: 01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 58 411.56 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 735.26 UAH)
Сума договору: 33 808.03 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 634.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії
Код ДК 021:2015: 65310000-9 Розподіл електричної енергії
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3aaf48858d854db5a82451eb73c4f38d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ зі змінами та відповідно до Цивільного кодексу України, враховуючи Особливості, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника Сторони вирішили внести зміни до Договору. Сума договору після внесення змін - 33808,03 грн (тридцять три тисячі вісімсот вісім гривень 03 коп.) з ПДВ , в тому числі кошти місцевого бюджету – 33803,03 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (під 1 послугою слід розуміти 70667 кВт.год)
    Номер додаткової угоди: 2/545
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода 2 545 до договору 10 3.pdf
p7s
sign.p7s