-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії
33 808.03
UAH з ПДВ
Номер:
6f96d8b72c184718807563cb48687959
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-09-010098-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01984228
-
Контактна особа:
Станович Маряна Андріївна 380324753061 maranastanovic100@gmail.com https://tml.org.ua
-
Адреса:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Приватне акціонерне товариство "Львівобленерго"
×
-
Код ЄДРПОУ:
00131587
-
Адреса:
79026, Україна, Львівська область, Львів, Козельницька, будинок 3
Класифікатор ДК 021:2015:
65310000-9 Розподіл електричної енергіїАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії: 33 808.03000 UAH з ПДВ
Номер договору:
10/3
Дата підписання:
09.01.2025 00:00
Період дії договору:
01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
58 411.56 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 735.26 UAH)
Сума договору:
33 808.03 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 634.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
3aaf48858d854db5a82451eb73c4f38d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ зі змінами та відповідно до Цивільного кодексу України, враховуючи Особливості, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника Сторони вирішили внести зміни до Договору. Сума договору після внесення змін - 33808,03 грн (тридцять три тисячі вісімсот вісім гривень 03 коп.) з ПДВ , в тому числі кошти місцевого бюджету – 33803,03 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (під 1 послугою слід розуміти 70667 кВт.год)
Номер додаткової угоди:
2/545
Дата внесення змін до договору:
19.12.2025 00:00
Статус:
Опубліковано