• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя

5 974.30 UAH з ПДВ
Номер: 7ffb370fbf6d4953a53938c7b5dff5bd
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-09-006989-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Таращанської міської ради "Таращанська міська лікарня"
Постачальник: ПП "Офіспартнер"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 5
Дата підписання: 09.01.2025 00:00
Період дії договору: 09.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 5 974.30 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 995.72 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярське приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 16 одиниця
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 09501, Україна, Київська область, м. Тараща, вул. Шевченка, 66 На карті
папір для друку 500 арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 09501, Україна, Київська область, м. Тараща, вул. Шевченка, 66 На карті