• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Роботи з реконструкції системи електропостачання Холодногірсько-заводської лінії метрополітену в частині підключення газопоршневої установки на тягових підстанціях Т-5 (інв. №Е01030121), Т-3 (інв. №Е01030119) та ЛЕП-6 кВ Холодногірсько-заводської лінії (інв. № Е0314059). Електрична частина і автоматизація (Прокладання кабельної лінії 6 кВ від електродепо «Немишлянське» до тягової підстанції Т-3)

4 179 859.44 UAH з ПДВ
Номер: 1924143c67884e7dbef09654b438a0ee
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-09-002691-a-b1
Замовник: КП "Харківський метрополітен"
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс ПМК"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Роботи з реконструкції системи електропостачання Холодногірсько-заводської лінії метрополітену в частині підключення газопоршневої установки на тягових підстанціях Т-5 (інв. №Е01030121), Т-3 (інв. №Е01030119) та ЛЕП-6 кВ Холодногірсько-заводської лінії (інв. № Е0314059). Електрична частина і автоматизація (Прокладання кабельної лінії 6 кВ від електродепо «Немишлянське» до тягової підстанції Т-3) : 3 483 216.20000 UAH з ПДВ
Номер договору: 369-12/Е
Дата підписання: 31.12.2024 00:00
Період дії договору: 31.12.2024 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 4 838 744.30 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 806 457.38 UAH)
Сума договору: 4 179 859.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 696 643.24 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи з реконструкції системи електропостачання Холодногірсько-заводської лінії метрополітену в частині підключення газопоршневої установки на тягових підстанціях Т-5 (інв. №Е01030121), Т-3 (інв. №Е01030119) та ЛЕП-6 кВ Холодногірсько-заводської лінії (інв. № Е0314059). Електрична частина і автоматизація (Прокладання кабельної лінії 6 кВ від електродепо «Немишлянське» до тягової підстанції Т-3)
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: f663cf09582b44068938d4b48d4782cc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: - Пункт 2.1. Договору змінено та викладено в новій редакції: «2.1. Загальна вартість Договору визначена Договірною ціною у новій редакції (Додаток 2), який є невід’ємною частиною даного Договору і складає: 4 179 859,44 грн. (Чотири мільйони сто сімдесят дев’ять тисяч вісімсот п'ятнадцять дев’ять грн. 44 коп.), у т.ч. ПДВ – 696 643,24 грн. (Шістсот дев’яносто шість тисяч шістсот сорок три грн. 24 коп.). - Технічне завдання (Додаток 1), Договірну ціну (Додаток 2) змінено та викладено у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.07.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
xlsx
1338_лк 2 1 1 Роботи на поверхні.xlsx
xlsx
1338_дц Роботи з реконструкції системи електропостачання Хол...
xlsx
1338_звв_2 1 1 Роботи на поверхні.xlsx
xlsx
1338_звв_2 1 2 Роботи в тонелі.xlsx
xlsx
1338_лк 2 1 2 Роботи в тонелі.xlsx
xlsx
1338_вр Роботи з реконструкції системи електропостачання Хол...
doc
Повідомлення про внесення змін.doc
xlsx
1338_роз Роботи з реконструкції системи електропостачання Хо...
xlsx
1338_ок КЛ 6 кВ.xlsx
doc
ДОДАТКОВА УГОДА 1.doc
pdf
Додаткова угода № 1 від 15.07.2025.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 77bc3762085240b0b3d79ac65a9c1177
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: - Пункт 1.2. Договору доповнено підпунктом 1.2.1: «1.2.1. Кількість: 1 робота». - Пункт 2.5 Договору змінено та викладено в новій редакції: «2.5. Замовник здійснює попередню оплату у сумі 1 000 000,00 грн. (Один мільйон грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 166 666,67 грн. (Сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість грн. 67 коп.), протягом 10 (Десяти) робочих днів з дати підписання даного Договору. Після виконання робіт, згідно Календарного графіку (Додаток 4), Замовник здійснює оплату у розмірі 2 988 681,42 грн. (Два мільйони дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч шістсот вісімдесят одна грн. 42 коп.), у т.ч. ПДВ – 498 113,57 грн. (Чотириста дев’яносто вісім тисяч сто тринадцять грн. 57 коп.), з урахування попередньої оплати, протягом 30 (Тридцяти) календарних днів після підписання акту виконаних будівельних робіт. Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється після проходження експертизи проектно-кошторисної документації в сумі 191 178,02 грн. (Сто дев’яносто одна тисяча сто вісімдесят вісім грн. 02 коп.), у т.ч. ПДВ – 31 863,00 грн. (Тридцять одна тисяча вісімсот шістдесят три грн. 00 коп.), протягом 30 (Тридцяти) календарних днів з дати підписання обома Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3) по даному Договору». - Пункт 2.7 Договору змінено та викладено в новій редакції. «2.7. Джерело фінансування: - за рахунок власних коштів підприємства в сумі 1 000 000,00 грн. (Один мільйон грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 166 666,67 грн. (Сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість грн. 67 коп.); - за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади в сумі 3 179 859,44 грн. (Три мільйони сто сімдесят дев’ять тисяч вісімсот п’ятдесят дев’ять грн. 44 коп.), у т.ч. ПДВ – 529 976,57 грн. (П’ятсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят шість грн. 57 коп.)». - Пункт 2.8 Договору змінено та викладено в новій редакції. «2.8. Форма та вид розрахунків – безготівковий банківський переказ за рахунок власних коштів підприємства та безготівковий переказ за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади». - Пункт 3.1 Договору змінено та викладено в новій редакції: «3.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору і по 31 грудня 2025 року». - Пункт 3.2 Договору змінено та викладено в новій редакції: «3.2. Місце виконання робіт: Україна, відповідно до документації. 61038, Україна, Харківська обл., м. Харків, *****». - Пункт 10.1 до Договору змінено та викладено в новій редакції: «10.1. Термін дії Договору встановлюється з дати підписання і до 31 грудня 2025 року (включно), а в частині розрахунків – до повного їх виконання». - Розділ 11 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» змінено та викладено в новій редакції. - Доповнено Договір новими додатками – Календарний графік (Додаток 4), План фінансування (Додаток 5). - Договірна ціна у новій редакції (Додаток 2) змінено та викладено в новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 21.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
doc
Повідомлення про внесення змін.doc
pdf
Додаткова угода № 2 від 21.08.2025.pdf
docx
1370_дц_Роботи_з_реконструкції_системи_електропостачання.doc...
docx
1370_вр_Роботи_з_реконструкції_системи_електропостачання.doc...
docx
1370_лк 2 1 1 Роботи на поверхні.docx
docx
1370_лк 2 1 2 Роботи в тонелі.docx
docx
1370_звв_2 1 2 Роботи в тонелі.docx
docx
1370_роз_Роботи_з_реконструкції_системи_електропостачання.do...
docx
1370_ок КЛ 6 кВ.docx
docx
1370_звв_2 1 1 Роботи на поверхні.docx
doc
Додаткова угода № 2.doc
p7s
sign.p7s
    Номер: b73ab29e3ed54b9fb273bb9fcd90621c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Обгрунтування закупівлі - Протокол № 1
    Номер додаткової угоди: Протокол № 1 від 31.12.2024
    Дата внесення змін до договору: 21.08.2025 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол № 1.pdf
p7s
sign.p7s