• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

за кодом ДК 021:2015 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (постачання теплової енергії).

912 208.78 UAH з ПДВ
Номер: d17aa47042f24d879b872327452cba65
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-08-005622-a-c1
Замовник: Відділ культури по Новобаварському району Департаменту культури Харківської міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство "Харківські теплові мережі"
Класифікатор ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору: 51000390/25
Дата підписання: 08.01.2025 14:59
Період дії договору: 08.01.2025 14:59 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 912 208.78 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 152 034.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
за кодом ДК 021:2015 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (постачання теплової енергії).
Код ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість 211.2191 гігакалорія
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 61052, Україна, Харківська область, м. Харків, бул. Гончарівський, 13; вул. Іллі Коваля, 37; пров. Рубанівський, 2; вул. Полтавський шлях, 57/59; пр. Ново-Баварський, 95; вул. Дудинська, 6; вул. Академіка Богомольця, 1; бул. Гончарівський, 13 На карті

Внесені зміни

    Номер: de05f0b693ea43869e46f7ece2be715b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до пп. 1,7 п. 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
    Номер додаткової угоди: б/н
    Дата внесення змін до договору: 18.04.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 ХТМ.pdf
p7s
sign.p7s