• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з управління побутовими відходами)

42 125.35 UAH з ПДВ
Номер: be65dc0435224a1e9015f19850c26993
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-08-003605-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»
Постачальник: ТОВ "Екостайл"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 1770
Дата підписання: 08.01.2025 00:00
Період дії договору: 08.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 57 192.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 42 125.35 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 020.89 UAH)
Оплачено: 42 125.35 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 020.89 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління побутовими відходами
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 5 На карті
Послуги з управління побутовими відходами
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 25031, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Незалежності, 9-Б На карті

Внесені зміни

    Номер: 3e97bdf7a68847aab25e1cf3802b4f1a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна банківських реквізитів Виконавця
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.03.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 до договору 1770 від 08.01.2025.pdf
    Номер: 9338631544c24acaa135b29e4569e3fa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Сторони погодили внести зміни до пункту 1.3 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.3. Місце надання послуг: а) м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 5; б) м. Кропивницький, вул. Незалежності, 9-Б в) м. Кропивницький, вул. Вокзальна, 31» 2.Сторони погодили внести зміни до пункту 2.3. Договору та викласти його в новій редакції: «2.3. Для вивезення змішаних побутових відходів за контейнерною схемою використовуються технічно справні 2 (два) контейнери місткістю 0,7 куб. метрів та 1 (один) контейнер місткістю 1,1 куб. метрів, що належать Виконавцю, та у разі їх приналежності Виконавцю передаються в користування Споживачу згідно із пунктом 2.6. Договору.» 3. Сторони погодили Додаток 1 до Договору «Розрахунок обсягу і вартості послуг з управління змішаними побутовими відходами (збирання, перевезення та видалення)» викласти в новій редакції., що додається до цієї додаткової угоди. 4. Сторони погодили Додаток 2 до Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 1/2
    Дата внесення змін до договору: 02.04.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1-2 до договору 1770 від 08.01.2025.pdf
    Номер: d7c612bd94f1445c9d6bfbb1a4b4700c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди зменшити термін надання послуг за цим Договором, зменшити суму Договору відповідно до фактично наданих послуг та внести до Договору наступні зміни: 1.1. Визначити, що термін надання послуг за цим договором по 31.08.2025 року та викласти п.10.1 в новій редакції: «10.1. Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє по 31.08.2025 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань по Договору. Відповідно до норм частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України умови цього договору застосовується до відносин Сторін, які виникли до його укладання, а саме з 01.01.2025 року» 1.2. Зменшити суму договору на 15067,25 грн (п’ятнадцять тисяч шістдесят сім гривень 25 копійок) з ПДВ, відповідно до фактично наданого обсягу послуг станом на 30.09.2025 року та викласти п.6.3. Договору в Новій редакції: «Загальна вартість Послуг за Договором становить 42 125,35 грн. (сорок дві тисячі сто двадцять п’ять гривень 35 копійок) (з ПДВ)».
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 27.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: fa654710b1ec49ae965f5103e669f6ba
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Додавання сканкопії додаткової угоди №3 від 27.08.2025 до договору
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 27.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 3 до договору 1770 від 08.01.2025.pdf