-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Теплова енергія
15 012.22
UAH з ПДВ
Номер:
5fba5a34102649faa4dab374649d0293
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-08-002513-a-a1
Замовник:
Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02142276
-
Контактна особа:
Молоткова Лілія Валеріївна +380680289228 lilija_m0205@ukr.net
-
Адреса:
50026, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Комунальне підприємство теплових мереж "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03342184
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Цісик Квітки, 9
Класифікатор ДК 021:2015:
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору:
20067
Дата підписання:
08.01.2025 00:00
Період дії договору:
08.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
20 429.11 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору:
15 012.22 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 502.04 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Теплова енергія
Кількість
4.0273
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
IBAN:UA358201720344200038000038658
КПТМ"Криворiжтепломережа"
IBAN:UA423054820000026034301391059
Сума
5252.31 UAH
Статус
Оплачений
13.03.2025 13:06
Док-ти
0
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
IBAN:UA358201720344200038000038658
КПТМ"Криворiжтепломережа"
IBAN:UA423054820000026034301391059
Сума
6097.96 UAH
Статус
Оплачений
13.02.2025 12:32
Док-ти
0
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
IBAN:UA358201720344200038000038658
КПТМ"Криворiжтепломережа"
IBAN:UA423054820000026034301391059
Сума
3605.61 UAH
Статус
Оплачений
15.04.2025 13:19
Док-ти
0
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
IBAN:UA358201720344200038000038658
КПТМ"Криворiжтепломережа"
IBAN:UA423054820000026034301391059
Сума
56.34 UAH
Статус
Оплачений
16.05.2025 10:25
Док-ти
0
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Номер:
b772d6b2ab744dc7980c5061013c45f6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Згідно Рішення виконкому Криворізької міської ради від 24.02.2025 року № 241 «Про внесення змін до рішення виконкому Криворізької міської ради від 26.09.2024 №1194 «Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послугу з постачання теплової енергії Комунальному підприємству теплових мереж «Криворіжтепломережа»», Комунальному підприємству теплових мереж «Криворіжтепломережа» установлено економічно обґрунтовані тарифи. Тариф на постачання теплової енергії з 24.02.2025 року для потреб інших споживачів без урахування витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів комунального підприємства теплових мереж «Криворіжтепломережа» складає: 4 759,94 грн за 1 Гкал (з ПДВ). Інші умови Договору № 20067 від 08.01.2025 р. залишаються незмінними. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному кожній стороні, та є невід’ємною частиною Договору № 20067 від 08.01.2025 р. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
20.03.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
Номер:
07069edef2b74a5b9ad5606c835d0b5e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зменшити суму Договору № 20067 від 08.01.2025р на 5 416,89 грн (П’ять тисяч чотириста шістнадцять гривень 89 коп) , у тому числі ПДВ – 902,82 грн. (Дев’ятсот дві гривні 82 коп.). 2. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі сторони домовилися викласти пункт 4.1 розділу 4 «Ціна та порядок оплати за теплову енергію» та викласти в наступній редакції: «Орієнтовна вартість Договору становить, 15 012 грн. 22 коп. (П'ятнадцять тисяч дванадцять гривень 22 коп.), у тому числі ПДВ – 2 502,04 грн. ( Дві тисячі пятсот дві гривні 04 коп.)». 2.Інші умови Договору № 20067 від 08.01.2025 р. залишаються незмінними.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
03.10.2025 00:00
Статус:
Опубліковано