-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з прибирання прилеглої території
954.00
UAH з ПДВ
Номер:
819573943b4a44e29833fd56776bc35b
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-06-001799-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області "Ізмаїльський міський центр ПМСД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42483376
-
Контактна особа:
Швалова Ірина Олександрівна +380484164564 izm-gcpmsd@i.ua
-
Адреса:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Шевченка, буд. 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Комунальне підприємство Ізмаїльської міської ради «Житсервіс»
×
-
Код ЄДРПОУ:
21009324
-
Адреса:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Болградська, 98
Класифікатор ДК 021:2015:
90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з прибирання прилеглої території: 238.50000 UAH з ПДВ
Номер договору:
251
Дата підписання:
06.01.2025 00:00
Період дії договору:
01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
2 862.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору:
954.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 159.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прибирання прилеглої території
Кількість
4 послуга
Період постачання
01.01.2025 - 30.04.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a85bc7a3ffc64969bb39928729d0f71e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі, у зв’язку зі зменшенням обсягу потреб у послугах за даним Договором. 2. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі сторони домовилися викласти пункт 3.1. Договору в новій редакції: «3.1. … Загальна сума договору становить 954,00 грн. (дев’ятсот п’ятдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ.». 3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.05.2025 00:00
Статус:
Опубліковано