• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з прибирання прилеглої території

954.00 UAH з ПДВ
Номер: 819573943b4a44e29833fd56776bc35b
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-06-001799-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області "Ізмаїльський міський центр ПМСД"
Постачальник: Комунальне підприємство Ізмаїльської міської ради «Житсервіс»
Класифікатор ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з прибирання прилеглої території: 238.50000 UAH з ПДВ
Номер договору: 251
Дата підписання: 06.01.2025 00:00
Період дії договору: 01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 2 862.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 954.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 159.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прибирання прилеглої території
Код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Кількість 4 послуга
Період постачання 01.01.2025 - 30.04.2025
Місце постачання 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Придунайська, 212 На карті

Внесені зміни

    Номер: a85bc7a3ffc64969bb39928729d0f71e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі, у зв’язку зі зменшенням обсягу потреб у послугах за даним Договором. 2. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі сторони домовилися викласти пункт 3.1. Договору в новій редакції: «3.1. … Загальна сума договору становить 954,00 грн. (дев’ятсот п’ятдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ.». 3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.05.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Житсервіс прибирання території 2862.pdf
pdf
ДУ1 954_00.pdf