• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з централізованого питного водопостачання (постачання, оброблення та розподіл потоків холодної питної води трубопроводами) згідно ДК 021:2015 за кодом - 65110000-7 (Розподіл води)

2 641 933.71 UAH з ПДВ
Номер: d6b342ed763e41c2931cfe1cbd2288ef
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-03-001194-a-c1
Замовник: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси
Постачальник: ТОВ «ІНФОКС»
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Номер договору: 4/25в
Дата підписання: 03.01.2025 00:00
Період дії договору: 01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 4 553 475.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 2 641 933.71 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 440 322.28 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого питного водопостачання (постачання, оброблення та розподіл потоків холодної питної води трубопроводами) згідно ДК 021:2015 за кодом - 65110000-7 (Розподіл води)
Код ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл води
Кількість 95163.93 метр кубічний
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 65000, Україна, Одеська область, місто Одеса, Заклади освіти Пересипського району На карті

Внесені зміни

    Номер: 94f7fe586e47462a9f5e256bc825b170
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з підвищенням тарифу на обслуговування системи автоматизованої передачі даних з 01.04.2025р. згідно наказу ТОВ «Інфокс» філії Інфоксводоканал № 31- о/д від 18.03.2025р «Про затвердження та введення в дію плати за обслуговування системи автоматизованої передачі даних» пункт 4.1. договору підпункт 3) викласти в наступній редакції: - плата за обслуговування системи автоматизованої передачі даних, яка становить 188,29 грн. на місяць на один окремий об’єкт споживача з ПДВ. Зміна розміру плати за обслуговування системи автоматизованої передачі даних у період дії договору відбувається лише за згодою обох Сторін, у порядку, передбаченому чинним законодавством України. 2. Інші умови договору № 4/25в від 03.01.2025 р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов'язання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 28.04.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір _ 4.25 в.pdf
pdf
ДУ 2 4-25в.pdf
    Номер: 6822c12b7a204aa395e29a168a0221de
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з перейменуванням Банку сторони домовилися в реквізитах Водоканалу змінити скорочене найменування з ПАТ “Восток” на АТ “ВСТ БАНК”. В розділі 12 реквізити Водоканалу викласти в наступній редакції: ВОДОКАНАЛ Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНФОКС» вул. Рилєєва, 10а, м. Київ, 04073 філія «Інфоксводоканал» вул. Басейна, 5, м. Одеса, 65039 п/р UA923071230000026005020119702 в АТ “ВСТ БАНК”, МФО 307123, ЄДРПОУ 26472133, ІПН 142896826590, Св-во плат. ПДВ № 200109741 Електронна пошта: ukpv_dogovor@infoxvod.com.ua Приймальня філії тел. 705-56-01 Управління з контролю та промислового водокористування тел: 705-56-51 Заступник начальника управління з контролю та промислового водокористування ____________________________О.О. Туріков м.п.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 15.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 3 4-25в.pdf
    Номер: e918b75ff8b64d93a16d349b4728f937
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» згідно з пп. 1 п.19 «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» Сторони дійшли згоди: - зменшити суму Договору на 1 607 200 грн. 00 коп. (один мільйон шістсот сім тисяч двісті грн. 00 коп.) у т. ч. ПДВ – 267 866 грн. 66 коп. (двісті шістдесят сім тисяч вісімсот шістдесят шість грн. 66 коп.) на підставі вищенаведеного, пункт 4.1 Договору доповнити та читати в наступній редакції: - загальна суму Договору становить: 2 946 275 грн. 00 коп. (два мільйони дев’ятьсот сорок шість тисяч двісті сімдесят п’ять грн. 00 коп.) у т. ч. ПДВ – 491 045 грн. 83 коп. (чотириста дев’яносто одна тисяча сорок п’ять грн. 83 коп.) 2. У зв’язку із зменшенням суми Договору, пункт 1.4 Договору доповнити та читати в наступній редакції: - кількість послуг водопостачання зменшити на 49 836,07 м3. Послуги водопостачання надаються згідно ДК 021:2015 за кодом 65110000-7 (Розподіл води) в кількості 95 163,93 м3. 3. Зміни викладені в цій Додатковій угоді, є невід’ємною частиною договору і набирають повну юридичну чинність з моменту підписання уповноваженими представниками.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 05.12.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 4 4-25в.pdf
    Номер: 00eb46a5d4784da5b5422631928618bf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» згідно з пп. 1 п.19 «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» Сторони дійшли згоди: - зменшити суму Договору
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 22.12.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 5 4-25в.pdf