-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги по вивезенню (в т.ч. знешкодження/утилізація/захоронення) твердих побутових відходів (ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
188 380.24
UAH з ПДВ
Номер:
9408dfbd803041728c4fa774e531fe31
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-01-000961-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000334
-
Контактна особа:
Ярослава Бандура +380542659004 yaroslava_boiko@i.ua
-
Адреса:
40022, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 28
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСРЕСУРС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38397332
-
Адреса:
40007, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ БЕРЕЗОВИЙ ГАЙ будинок 3
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
1
Дата підписання:
01.01.2025 12:01
Період дії договору:
01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
188 467.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 411.25 UAH)
Сума договору:
188 380.24 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 396.71 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги по вивезенню (в т.ч. знешкодження/утилізація/захоронення) твердих побутових відходів
Кількість
727 метр кубічний
Період постачання
01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9c93ee8fb6724db7a39c29978225570d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Загальна ціна ( вартість) послуг за цим договором становить 188467,48 грн з ПДВ, у тому числі за рахунок коштів місцевого бюджету -89915,00зПДВ, за рахунок власних надходжень - 98552,48 грн з ПДВ.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
24.06.2025 09:34
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер:
b39209a11b4b417eb64313b1a79c7626
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення на підставі Рішення Виконавчого комітету Сумської міської ради № 1260 від 17.04.2025 року «Про затвердження рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Сумської міської територіальної громади» (лоти №№1-2), відповідно до Розпорядження Сумської військової адміністрації Сумського району Сумської області № 165-ОД від 08.05.2025 року «Про тарифи на послуги з управління побутовими відходами, що утворюються на території Сумської міської територіальної громади»
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
19.08.2025 15:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a3a84ce859ac45f8b2e8de4e13b670c6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зміна виду фінансування
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
21.08.2025 15:00
Статус:
Опубліковано