• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги по вивезенню (в т.ч. знешкодження/утилізація/захоронення) твердих побутових відходів (ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)

188 380.24 UAH з ПДВ
Номер: 9408dfbd803041728c4fa774e531fe31
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-01-000961-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСРЕСУРС"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 01.01.2025 12:01
Період дії договору: 01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 188 467.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 411.25 UAH)
Сума договору: 188 380.24 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 396.71 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги по вивезенню (в т.ч. знешкодження/утилізація/захоронення) твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 727 метр кубічний
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 9c93ee8fb6724db7a39c29978225570d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Загальна ціна ( вартість) послуг за цим договором становить 188467,48 грн з ПДВ, у тому числі за рахунок коштів місцевого бюджету -89915,00зПДВ, за рахунок власних надходжень - 98552,48 грн з ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 24.06.2025 09:34
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода -3 сміття.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b39209a11b4b417eb64313b1a79c7626
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення на підставі Рішення Виконавчого комітету Сумської міської ради № 1260 від 17.04.2025 року «Про затвердження рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Сумської міської територіальної громади» (лоти №№1-2), відповідно до Розпорядження Сумської військової адміністрації Сумського району Сумської області № 165-ОД від 08.05.2025 року «Про тарифи на послуги з управління побутовими відходами, що утворюються на території Сумської міської територіальної громади»
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 19.08.2025 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №4 відходи.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a3a84ce859ac45f8b2e8de4e13b670c6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна виду фінансування
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 21.08.2025 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №5 відходи.pdf
p7s
sign.p7s