-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Інформаційні показчики та наліпки (Фурнітура різна)
1. Постачальник зобов’язаний виготовити та поставити (передати у власність) Покупцю Продукцію на підставі цього Договору у строк що не перевищує 10 (десяти) робочих днів з моменту надання Покупцем макетів для друку Продукції, згідно з п.3.2. Договору. 2. Макети для друку Продукції надаються в форматі «.pdf» або «.tiff», в строк до 07 лютого 2025 року включно. 3. Договір діє до 28 лютого 2025 року включно.
111 048.84
UAH з ПДВ
Номер:
8b0ecc9bc3774f798d021601a2d45da8
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-30-010932-a-c1
Замовник:
ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
×
-
Код ЄДРПОУ:
23697280
-
Контактна особа:
Олена АНДРОПОВА +380445941170 oandropova@ukrgasbank.com http://ukrgasbank.com
-
Адреса:
03087, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Єреванська, 1
-
Категорія:
Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЕЯДА ДРУК"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42810492
-
Адреса:
82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ будинок 24
Класифікатор ДК 021:2015:
39290000-1 Фурнітура різнаАналіз за цим CPV
Опис:
1. Постачальник зобов’язаний виготовити та поставити (передати у власність) Покупцю Продукцію на підставі цього Договору у строк що не перевищує 10 (десяти) робочих днів з моменту надання Покупцем макетів для друку Продукції, згідно з п.3.2. Договору. 2. Макети для друку Продукції надаються в форматі «.pdf» або «.tiff», в строк до 07 лютого 2025 року включно. 3. Договір діє до 28 лютого 2025 року включно.
Номер договору:
П-01/24
Дата підписання:
26.12.2024 19:25
Період дії договору:
26.12.2024 00:00 - 28.02.2025 00:00
Сума договору:
111 048.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 508.14 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інформаційні показчики та наліпки (Фурнітура різна)
Кількість
613 штука
Період постачання
до 22.02.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8c731578eb644dbc97cc49da6fff18d2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Внести зміни в п.3.1. розділу 3 Договору та викласти його в наступній редакції:
«3.1. Постачальник зобов’язаний виготовити та поставити (передати у власність) Покупцю Продукцію на підставі цього Договору у строк що не перевищує 10 (десяти) робочих днів з моменту надання Покупцем макетів для друку Продукції, згідно з п.3.2. Договору.»
2. Внести зміни в п.3.2. розділу 3 Договору та викласти його в наступній редакції:
3.2. Покупець надає Постачальнику макети для друку Продукції в форматі «.pdf» або «.tiff», на електронну адресу plejada@ukr.net або електронному носії, в строк до 07 лютого 2025 року включно.»
3. Внести зміни в п.10.1. розділу 10 Договору та викласти його в наступній редакції:
«10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання його Сторонами і діє до 28 лютого 2025 року включно, але в будь-якому випадку до повного та належного виконання Сторонами всіх своїх зобов’язань за цим Договором.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.01.2025 12:59
Статус:
Опубліковано