• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Інформаційні показчики та наліпки (Фурнітура різна)

1. Постачальник зобов’язаний виготовити та поставити (передати у власність) Покупцю Продукцію на підставі цього Договору у строк що не перевищує 10 (десяти) робочих днів з моменту надання Покупцем макетів для друку Продукції, згідно з п.3.2. Договору. 2. Макети для друку Продукції надаються в форматі «.pdf» або «.tiff», в строк до 07 лютого 2025 року включно. 3. Договір діє до 28 лютого 2025 року включно.

111 048.84 UAH з ПДВ
Номер: 8b0ecc9bc3774f798d021601a2d45da8
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-30-010932-a-c1
Замовник: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЕЯДА ДРУК"
Класифікатор ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різнаАналіз за цим CPV
Опис: 1. Постачальник зобов’язаний виготовити та поставити (передати у власність) Покупцю Продукцію на підставі цього Договору у строк що не перевищує 10 (десяти) робочих днів з моменту надання Покупцем макетів для друку Продукції, згідно з п.3.2. Договору. 2. Макети для друку Продукції надаються в форматі «.pdf» або «.tiff», в строк до 07 лютого 2025 року включно. 3. Договір діє до 28 лютого 2025 року включно.
Номер договору: П-01/24
Дата підписання: 26.12.2024 19:25
Період дії договору: 26.12.2024 00:00 - 28.02.2025 00:00
Сума договору: 111 048.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 508.14 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інформаційні показчики та наліпки (Фурнітура різна)
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 613 штука
Період постачання до 22.02.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 8c731578eb644dbc97cc49da6fff18d2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Внести зміни в п.3.1. розділу 3 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Постачальник зобов’язаний виготовити та поставити (передати у власність) Покупцю Продукцію на підставі цього Договору у строк що не перевищує 10 (десяти) робочих днів з моменту надання Покупцем макетів для друку Продукції, згідно з п.3.2. Договору.» 2. Внести зміни в п.3.2. розділу 3 Договору та викласти його в наступній редакції: 3.2. Покупець надає Постачальнику макети для друку Продукції в форматі «.pdf» або «.tiff», на електронну адресу plejada@ukr.net або електронному носії, в строк до 07 лютого 2025 року включно.» 3. Внести зміни в п.10.1. розділу 10 Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання його Сторонами і діє до 28 лютого 2025 року включно, але в будь-якому випадку до повного та належного виконання Сторонами всіх своїх зобов’язань за цим Договором.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.01.2025 12:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Інф. ДД1 від 31.01.2025 Дог. П-01-24 Плеяда Друк (1).pdf
p7s
sign.p7s