• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Хліб, батон (Код ДК 021:2015 – 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби )

89 149.20 UAH з ПДВ
Номер: e6366e4db8fd458181f0b7896e63ea53
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-30-001343-a-a1
Замовник: Малодівицька селищна рада
Постачальник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРИЛУЦЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД"
Класифікатор ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські виробиАналіз за цим CPV
Номер договору: 3976
Дата підписання: 30.12.2024 10:01
Період дії договору: 30.12.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 89 149.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 858.20 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Батон пористий в/г 0,45
Код ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Кількість 1504 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 17523, Україна, Чернігівська область, смт. Мала Дівиця, с. Велика Дівиця, с. Обичів, с. Товкачівка, вул. Слобідська,16, вул. Незалежності, 11В , вул.Героїв війни, 42, вул. Незалежності, 31, вул. Миру, 96 На карті
Хліб селянський подовий 0,75 кг. в упак.
Код ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Кількість 2778 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 17523, Україна, Чернігівська область, смт. Мала Дівиця, с. Велика Дівиця, с. Обичів, с. Товкачівка, вул. Слобідська,16, вул. Незалежності, 11В , вул.Героїв війни, 42, вул. Незалежності, 31, вул. Миру, 96 На карті

Внесені зміни

    Номер: 8f4537f9472c4969a4b8e57d07b8b9e7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку із збільшенням ціни на хліб сторони погодились внести зміни до договору виклавши специфікацію у новій редакції до договору № 3976. 2. При оприлюдненні додаткової угоди виявила технічну помилку при оприлюдненні договору в системі прозоро по договору № 3976. Договір №3976 оприлюднений 30 грудня 2024 року а потрібно було оприлюднити 03 січня 2025 року оскільки в казначейській службі даний договір зареєстровано 03 січня 2025 року. Тому прийнято рішення разом з протоколом оприлюднити договір з вірною датою та додаткову угоду до договору. 3. Оприлюднити в термін 3 робочі дні протокол та додаткову угоду з договором.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.02.2025 14:27
    Статус:
    Опубліковано
pdf
IMG_0004 (5).pdf
jpg
IMG_0001.jpg
pdf
IMG_0002 (4).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 3f18af72179f415e842f00fa66504de1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку зі збільшенням ціни на хліб сторони домовились внести зміни до специфікації договору та викласти її в новій редакції. Інші положення договору залишити без змін.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 21.05.2025 11:30
    Статус:
    Опубліковано
jpg
IMG_0001.jpg
jpg
IMG_0002.jpg
p7s
sign.p7s
    Номер: 5452dc099fe64ac8b82f8cbf8d21cb75
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 червня 2025 року № 767 зі змінами, керуючись п. 7.1 Договору №3976 від 03.01.2025 року дійшли згоди внести зміни до джерел фінансування договору а саме: Внести зміни до п. 2.2. виклавши його в наступній редакції : «п. 2.2. Загальна сума договору визначається виходячи з цін та загальної кількості Товару, поставленого згідно умов Договору відповідно до товаро-транспортних накладних, які є невід’ємною частиною Договору та становить 89149,20 грн. (вісімдесят дев’ять тисяч сто сорок дев’ять гривень 20 копійок) в тому числі ПДВ – 14858,20 грн. за рахунок коштів : «КПКВ 0111021 (загальний фонд) Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти в сумі 16614,78»; «КПКВ 0111021 (спеціальний фонд) Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти в сумі 10488,00»; «КПКВ 0111010 Надання дошкільної освіти (загальний фонд) в сумі 16860,00 гривень «КПКВ 0111279 Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти в сумі 45186,42 гривень. 2. Викласти пункт 2.3. в такій редакції : «Оплата проводиться : шляхом перерахунку коштів місцевого бюджету, «Освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» на рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА не пізніше ніж через 10 робочих днів після одержання продукції. 3. Сторони погодили внести зміни в розділ 11. Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи сторін Договору в частині змін банківських реквізитів ПОКУПЦЯ Малодівицька селищна рада 17523, Чернігівська область,Прилуцький р-н С-ще. Мала Дівиця , вул. Слобідська, 3 Код ЄДРПОУ: 04412490 р/р UA 128201720344271072103036144 UA 168201720344221035200036144 UA 978201720344230035000036144 UA 168201720344221035200036144 в ДКСУ в м. Київ
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 19.09.2025 09:14
    Статус:
    Опубліковано
jpg
IMG_0001.jpg
p7s
sign.p7s
    Номер: ef562b8084ff4dbdb823dc7abf4e3339
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 червня 2025 року № 767 зі змінами, керуючись п. 7.1 Договору №3976 від 03.01.2025 року дійшли згоди внести зміни до джерел фінансування договору а саме: Внести зміни до п. 2.2. виклавши його в наступній редакції : «п. 2.2. Загальна сума договору визначається виходячи з цін та загальної кількості Товару, поставленого згідно умов Договору відповідно до товаро-транспортних накладних, які є невід’ємною частиною Договору та становить 89149,20 грн. (вісімдесят дев’ять тисяч сто сорок дев’ять гривень 20 копійок) в тому числі ПДВ – 14858,20 грн. за рахунок коштів : «КПКВ 0111021 (загальний фонд) Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти в сумі 57301,20 грн.»; «КПКВ 0111021 (спеціальний фонд) Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти в сумі 10488,00»; «КПКВ 0111010 Надання дошкільної освіти (загальний фонд) в сумі 16860,00 гривень «КПКВ 0111279 Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти в сумі 4500,00 гривень. 2. Викласти пункт 2.3. в такій редакції : «Оплата проводиться : шляхом перерахунку коштів місцевого бюджету, «Освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» на рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА не пізніше ніж через 10 робочих днів після одержання продукції. 3. Сторони погодили внести зміни в розділ 11. Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи сторін Договору в частині змін банківських реквізитів ПОКУПЦЯ Малодівицька селищна рада 17523, Чернігівська область,Прилуцький р-н -ще. Мала Дівиця , вул. Слобідська, 3 Код ЄДРПОУ: 04412490 р/р UA 128201720344271072103036144 UA 168201720344221035200036144 UA 978201720344230035000036144 UA 168201720344221035200036144 в ДКСУ в м. Київ
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 26.09.2025 14:11
    Статус:
    Опубліковано
jpg
IMG_0009.jpg
p7s
sign.p7s