• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Комунальні послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям, за адресою: м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, 3

13 699.80 UAH з ПДВ
Номер: 036c8c8184ab477bbc70484be39f383e
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-30-000381-a-b1
Замовник: Державна податкова служба України Головне управління ДПС в Одеській області (філія ДПС)
Постачальник: Комунальне підприємство Ізмаїльської міської ради "Житсервіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 352-2024(25)
Дата підписання: 27.12.2024 00:00
Період дії договору: 01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 16 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 13 699.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 283.30 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комунальні послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям, за адресою: м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, 3
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул.Кишинівська,3 На карті

Внесені зміни

    Номер: c38f3b29985a4c3aa642ef0c4ac6bbeb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку зі зміною з 01.03.2025 року тарифу Виконавця на комунальні послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям відповідно до Рішення виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 19.02.2025 № 133 Сторони, керуючись п. 8 додатку «Істотні умови Договору» до договору про надання комунальних послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям від 27.12.2024 року № 352- 2024(25) (надалі Договір), за взаємною згодою, погодились зменшити обсяг надання послуг на 5,25 куб. м та загальну вартість Договору на 181,81 грн та внести наступні зміни та викласти в новій редакції: 1.1.Пункт 15 Договору: «15.Тариф на послугу з управління змішаними побутовими відходами становить: Вид побутових відходів Період Тариф на Послугу за видами побутових відходів, гривень за 1 куб. метр з ПДВ Рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області 1. Змішані відходи з 01.01.2025 по 28.02.2025 343,75 від 12.02.2024 № 130 з 01.03.2025 по 31.12.2025 387,91 від 19.02.2025 № 133 Плата за абонентське обслуговування становить 00,00 гривень на місяць.». 1.2. Пункт 7 додатку «Істотні умови Договору» до Договору: «7. Тарифи на Послугу встановлюється органами місцевого самоврядування відповідно до закону та визначені у пункті 15 Договору, а саме: • з 01.01.2025 по 28.02.2025 тариф за надання комунальних послуг з поводження/управління побутовими відходами 343,75 грн за 1 куб. м з ПДВ. • з 01.03.2025 по 31.12.2025 тариф за надання комунальних послуг з поводження/управління побутовими відходами 387,91 грн за 1 куб. м з ПДВ. • плата за абонентське обслуговування становить 00,00 грн на місяць. У випадку зміни тарифу надання комунальних послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям/плати за абонентське обслуговування Виконавець зобов’язується повідомити про це Споживача та надати відповідні розпорядчі документи в термін, зазначений в п. 27 Договору.». 1.3. Підпункти 7.1. та 7.3 додатку «Істотні умови Договору» до Договору, а саме: «7.1. Загальний ліміт на поточний рік: 42,75 куб. м, з них: • з 01.01.2025 по 28.02.2025– 6 куб. м • з 01.03.2025 по 31.12.2025 – 36,75 куб. м». та «7.3. Загальна вартість Послуг за Договором, становить 16 318,19 грн (шістнадцять тисяч триста вісімнадцять грн 19 коп) у т.ч. ПДВ 2 719,70грн. (дві тисячі сімсот дев’ятнадцять грн 70коп) з них: • 16 318,19 грн з ПДВ – кошти за надання комунальних послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям; • 00,00 грн – розміру плати за абонентське обслуговування за період надання послуги.». 2. Інші умови Договору, які не обумовлені цією Додатковою угодою залишаються незмінними та Сторони підтверджують за ними свої зобов'язання. 3. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін і діє протягом усього періоду чинності Договору, а в частині розрахунків по зобов'язанням - до повного їх виконання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.03.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Ду№1.pdf
    Номер: 75c812b2d98a4bd1a0abd09d66189ee2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів споживання комунальних послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям Сторони, керуючись абз. 2 п. 6, абз. 2 п.п. 7.4 п. 7 істотних умов Договору про надання комунальних послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям від 27.12.2024 року №352-2024(25) (надалі Договір), за взаємною згодою, погодились зменшити обсяг надання послуг на 6,75 куб. м та загальну вартість Договору на 2 618,39 грн і внести наступні зміни, а саме: 1.1. Викласти п.п. 7.1. та 7.3. п. 7 Додатку до Договору в новій редакції: «7.1 Загальний ліміт на поточний рік: 36 куб. м., з них: • з01.01.2025 по28.02.2025 – 6 куб. м.; • з 01.03.2025 по 31.12.2025 – 30 куб. м. » «7.3 Загальна вартість послуг за договором становить 13 699,80 грн (тринадцять тисяч шісток дев’яносто дев’ять гривень 80 коп.) у т. ч. ПДВ 2 283,30 грн., з них: • 13 699,80 грн з ПДВ – кошти за надання комунальних послуг з поводження управління побутовими відходами; • 0,00 грн. – розмір плати за абонентське обслуговування за період надання послуги». 2. Інші умови Договору, які не обумовлені цією Додатковою угодою залишаються незмінними та Сторони підтверджують за ними свої зобов'язання. 3. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін і діє протягом усього періоду чинності Договору, а в частині розрахунків по зобов'язанням - до повного їх виконання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 22.12.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода ТПВ _2 від 22.12.2025 Ізмаїл.pdf