• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду та контролю за наданням послуг на об'єкті будівництва: "Капітальний ремонт огорожі Хмельницького дошкільного навчального закладу №55 «Сонечко» по пров. Козацькому, 47/2 в м. Хмельницькому (коригування)", відповідний код - 71520000-9

Здійснення технічного нагляду та контролю за наданням послуг на об'єкті будівництва: "Капітальний ремонт огорожі Хмельницького дошкільного навчального закладу №55 «Сонечко» по пров. Козацькому, 47/2 в м. Хмельницькому (коригування)", відповідний код - 71520000-9

5 715.46 UAH з ПДВ
Номер: 6868e4b78b0049d48b3eabd450be28e4
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-27-008258-a-b1
Замовник: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНАГЛЯД"
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Опис: Здійснення технічного нагляду та контролю за наданням послуг на об'єкті будівництва: "Капітальний ремонт огорожі Хмельницького дошкільного навчального закладу №55 «Сонечко» по пров. Козацькому, 47/2 в м. Хмельницькому (коригування)", відповідний код - 71520000-9
Номер договору: 529
Дата підписання: 26.12.2024 00:00
Період дії договору: 26.12.2024 00:00 - 31.12.2026 00:00
Сума договору: 5 715.46 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 952.58 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення технічного нагляду та контролю за наданням послуг на об'єкті будівництва: "Капітальний ремонт огорожі Хмельницького дошкільного навчального закладу №55 «Сонечко» по пров. Козацькому, 47/2 в м. Хмельницькому (коригування)", відповідний код - 71520000-9
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 послуга
Період постачання 26.12.2024 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: f56a64e1cfe54cfba7e9e879e5f2395d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пп.2.1.1, 1.4 та викласти їх у новій редакції
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.11.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду1.PDF
p7s
sign.p7s