-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з випробування та виконання пусконалагоджувальних робіт електричної частини, АСУ ТП парової турбіни Р-12-35/5М та генератора Т-12-2У3 котлотурбінного цеху (КТЦ) АТ "Криворізька теплоцентраль"
1 995 437.42
UAH з ПДВ
Номер:
48c48b78cc164dc5b3d4e52a6ef8a02d
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-27-000485-a-b1
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
00130850
-
Контактна особа:
Оксана Загорулько +380564990174 zagorulko@tec.dp.ua http://www.tec.dp.ua/
-
Адреса:
50014, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38622372
-
Адреса:
02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Сверстюка Євгена будинок 23 кімната 723
Класифікатор ДК 021:2015:
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Номер договору:
314
Дата підписання:
26.12.2024 08:38
Період дії договору:
26.12.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
1 995 437.42 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 332 572.90 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з випробування та виконання пусконалагоджувальних робіт електричної частини, АСУ ТП парової турбіни Р-12-35/5М та генератора Т-12-2У3 котлотурбінного цеху (КТЦ) АТ «Криворізька теплоцентраль»
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b660505d2de44be7b57c31e1eac51b3c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Враховуючи пп.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, а саме - продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони домовились внести зміни до п.3.4, п.10.13, п.15.1 Договору та викласти їх у наступній редакції:
« 3.4. Кінцевий термін надання Послуг, що є предметом цього Договору, становить 31.12.2025, з правом дострокового виконання ».
« 10.13. У разі неможливості виконання своїх зобов’язань щодо надання Послуг за цим Договором, Виконавець здійснює повернення авансового платежу Замовнику протягом 3 (трьох) календарних днів від дати настання обставин, що унеможливлюють здійснення надання Послуг, але у будь-якому разі не пізніше 31.12.2025.»
«15.1.Договір вступає в силу з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх печатками і діє до «31» грудня 2025 року (включно), але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Закінчення строку Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії договору».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
03.03.2025 12:40
Статус:
Опубліковано