• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Додаткові роботи "Виконання функцій служби замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1" (Коригування)

2 592 670.80 UAH з ПДВ
Номер: e5194d6038404c229f3e431783e4255e
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-26-004547-a-b1
Замовник: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Постачальник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"
Класифікатор ДК 021:2015: 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 00-0866/07-24/ТН
Дата підписання: 24.12.2024 11:15
Період дії договору: 24.12.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 2 592 670.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 432 111.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Додаткові роботи "Виконання функцій служби замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1" (Коригування)
Код ДК 021:2015: 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 08710, Україна, Київська область, с. Підгірці, Полігон ТПВ № 5 На карті

Внесені зміни

    Номер: 526822ef85c241a59cc2ae212ea5e90f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.1. Змінити та викласти у новій редакції пункт 4.4 Розділу 4 Договору: «4.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становила 0,00 (Нуль) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 0,00 (Нуль) гривень 00 копійок; – у 2025 році відповідно до рішення Київської міської ради від 05.12.2024 р. №426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік» сума бюджетних зобов’язань становить 2 592 670 (Два мільйони п’ятсот дев’яносто дві тисячі шістсот сімдесят) гривень 80 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 432 111 (Чотириста тридцять дві тисячі сто одинадцять) гривень 80 копійок.» 1.2. Внести зміни до Додатку 2 (План фінансування робіт) Договору та викласти його у новій редакції. 2.Зміною банківських реквізитів Замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.08.2025 09:26
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№1 від 14.08.2025 до Дог№00-0866_07-24_ТН від 24.12.2024.p...
p7s
sign.p7s