-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Авторський нагляд по об’єкту будівництва «Встановлення на території Будинку Уряду України дизель-генераторної установки ДГУ на 500 кВА (400 кВт) за адресою: вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва та її підключення до споживачів клубу Кабінету Міністрів України (м. Київ, вул. Інститутська, 7) та адмінбудівлі (м. Київ, провулок Музейний, 12). Капітальний ремонт». Перший пусковий комплекс - Встановлення ДГУ та підключення до неї ГРЩ-0,4 кВ споживачів адмінбудівлі по пров. Музейний, 12, Другий пусковий комплекс - Підключення до ДГУ ГРЩ-0,4 кВ споживачів клубу КМУ по вул. Інститутській, 7»
170 880.00
UAH з ПДВ
Номер:
d779ec9fa8224c4b8b645a5d7c79547c
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-25-012022-a-c1
Замовник:
Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
×
-
Код ЄДРПОУ:
03539024
-
Контактна особа:
Олександр Мохнатко +380442567020 o.mohnatko@ukr.net
-
Адреса:
01008, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАПРОЕКТБУД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40784246
-
Адреса:
04128, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЩЕРБАКІВСЬКОГО ДАНИЛА будинок 57 квартира 54
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
3/24-КР
Дата підписання:
24.12.2024 16:00
Період дії договору:
24.12.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
170 880.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 28 480.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Авторський нагляд по об’єкту будівництва «Встановлення на території Будинку Уряду України дизель-генераторної установки ДГУ на 500 кВА (400 кВт) за адресою: вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва та її підключення до споживачів клубу Кабінету Міністрів України (м. Київ, вул. Інститутська, 7) та адмінбудівлі (м. Київ, провулок Музейний, 12). Капітальний ремонт». Перший пусковий комплекс - Встановлення ДГУ та підключення до неї ГРЩ-0,4 кВ споживачів адмінбудівлі по пров. Музейний, 12, Другий пусковий комплекс - Підключення до ДГУ ГРЩ-0,4 кВ споживачів клубу КМУ по вул. Інститутській, 7»
Кількість
1 робота
Період постачання
до 28.11.2025
Місце постачання
01008, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Михайла Грушевського, 12/2
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
19dd57e1627e404d9955933b74181fd3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника Сторони домовились викласти розділ 13. «Місцезнаходження та інші реквізити сторін» Договору у новій редакції:
13. Місцезнаходження та інші реквізити сторін:
ЗАМОВНИК:
Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
тел. (044) 256-70-31
вул. Михайла Грушевського, 12/2,
м. Київ-8, 01008.
ЄДРПОУ 03539024, Код банку 820172,
Р/р IBAN UA808201720343150003000001910 в ДКСУ у м. Києві,
Р/р IBAN UA968201720343141003200001910 в ДКСУ у м. Києві
ІПН 035390226558, Св-во 37623580
ПІДРЯДНИК:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФАПРОЕКТБУД»
Юридична адреса: 04128, м. Київ,
вул. Щербаківського Данила, 57, кв. 54
Фактична адреса: 04073, м. Київ,
просп. Степана Бандери 15А, к. 16,
р/р № UA848201720355989000000712461
в ДКСУ у м. Києві, код банку 820172,
Код ЄДРПОУ 40784246,
ІПН 407842426597
2. Всі інші умови Договору, не змінені у цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною.
Номер додаткової угоди:
№1
Дата внесення змін до договору:
10.01.2025 10:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7bef829667ba4095a031adf94a19b8bc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони домовились внести зміни в розділ 2. «Вартість робіт та порядок розрахунків» Договору виклавши пункт 2.7. у новій редакції:
«2.7. Відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник на підставі письмового звернення Підрядника та обґрунтування цільового використання коштів може перерахувати Підряднику попередню оплату у розмірі не більше 100 %, з терміном виконання зобов’язання до 28.11.2025 року. Підтвердження належного виконання зобов’язання та закриття попередньої оплати здійснюється Підрядником на підставі Актів здачі-приймання виконаних робіт. Попередня оплата надається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
2. Сторони домовились внести зміни в розділ 6. «Термін виконання робіт та строк дії Договору» Договору виклавши пункт 6.1. у новій редакції:
«6.1. Термін здійснення авторського нагляду дорівнює терміну виконання будівельних робіт на об’єкті будівництва згідно Договору № 2/24-КР від 24.12.2024 р., укладеного між Управлінням адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України та Товариством з обмеженою відповідальністю «Д-ЛАЙТ», але не пізніше 28 листопада 2025 року. Сторони узгодили, що Підрядник зобов’язується виконувати роботи відповідно до Календарного плану-графіку на здійснення авторського нагляду (Додаток № 1), але в будь-якому разі в межах узгоджених Сторонами обсягів (кількість людино-днів) в Кошторисі (Додаток № 2).».
3. Враховуючі внесені зміни, Сторони домовились викласти Додаток №1 – Календарний план-графік до Договору у новій редакції, що додається.
4. Всі інші умови Договору, не змінені у цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
5. Ця Угода набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною.
Номер додаткової угоди:
№2
Дата внесення змін до договору:
27.08.2025 16:00
Статус:
Опубліковано