• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Спостереження за станом охоронно-тривожної сигналізації, що встановлена на Об'єктах Замовника

53 178.49 UAH з ПДВ
Номер: 555490fc156144b7bd48e368d47f6ac1
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-23-014337-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №20" Харківської міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство "Муніципальна охорона"
Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 41/25/ОТС
Дата підписання: 23.12.2024 11:58
Період дії договору: 23.12.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 54 734.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 122.40 UAH)
Сума договору: 53 178.49 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 863.08 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Спостереження за станом охоронно-тривожної сигналізації, що встановлена на Об'єктах Замовника
Код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Кількість 12 місяць
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 61068, Україна, Харківська область, Харків, проспект Героїв Харкова, будинок 179, Тюрінський узвіз 3 ,вул.Туркестанська 22 На карті

Внесені зміни

    Номер: 0cb18dcb5da148278b88aa593d554f39
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились у зв'язку зі зміною реквізитів банку Замовника та Виконавця внести зміни у договір та викласти розділ 13 у новій редакції
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.03.2025 09:09
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1 від 13.03.2025 дог 41-25-ОТС від 23.12.2024.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s
    Номер: 24fa1308744d4d109b4a9636bc45461d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку зі зміною постачальника послуг та зменшення об'єму послуг сторони домовились викласти п.3.1 розділу 3 Договору , додатки 1 та 3 Договору в новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 18.11.2025 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 від 18.11.2025 дог.41-25-ОТС від 23.12.2024.pdf
p7s
sign.p7s